کد خبر : 1826306 | 05 خرداد 1401 ساعت 22:50 | 72.9K بازدید | 4 دیدگاه

پیانیچ:

از بچگی آرزوی بازی در بارسلونا را داشتم

میرالم پیانیچ تاکید کرد که دوست دارد تا پایان قراردادش در بارسلونا بماند.

از بچگی آرزوی بازی در بارسلونا را داشتم

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2020 بود که دو باشگاه بارسلونا و یوونتوس بر سر معاوضه میرالم پیانیچ و آرتور ملو به توافق رسیدند. هافبک بوسنیایی بعد از چند فصل حضور موفق در بیانکونری و تبدیل شدن به یکی از ارکان اصلی این تیم تصمیم به جدایی گرفت و امیدوار بود که اتفاقات خوب یوونتوس در نوکمپ نیز برای او تکرار شود اما هیچ چیز در بارسا برای این بازیکن طبق انتظار پیش نرفت.

در حقیقت از همان ابتدا سرمربی هلندی بارسلونا یعنی رونالد کومان هیچ علاقه‌ای به استفاده از میرالم پیانیچ نشان نداد و او در اکثر بازی‌های فصل 21-2020 یک نیمکت نشین بود؛ موضوعی که باعث شد پیانیچ در تابستان اخیر تصمیم به ترک بارسلونا بگیرد و به شکل قرضی راهی بشیکتاش شود.

1716681

هافبک بوسنیایی تا سال 2024 با بارسلونا قرارداد دارد اما به نظر می‌رسد که ژاوی هرناندز نیز علاقه زیادی به همکاری با این بازیکن ندارد و همین موضوع شایعات جدایی قطعی او از بلوگرانا را افزایش داده است. با این وجود خود پیانیچ ابراز امیدواری کرده که تا پایان قراردادش در بارسا بماند. او در این‌باره گفت: "بارسلونا معنای مهمی در زندگی من دارد... رویای من از کودکی بازی برای بارسا بود. من تصور می‌کنم که دو سال دیگر در بارسلونا می‌مانم و قراردادم را با این تیم به اتمام می‌رسانم. هرگز نباید نه گفت."
 

دیدگاه‌ها