کد خبر : 1826307 | 05 خرداد 1401 ساعت 21:23 | 51.6K بازدید | 33 دیدگاه

گری نویل:

فکر نکنم لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شود

گری نویل، اسطوره باشگاه منچستر یونایتد‌ معتقد است که رئال مادرید قهرمان این فصل لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد.

فکر نکنم لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ شود

به گزارش "ورزش سه"، شنبه شب بالاخره انتظارها پایان خواهد یافت و دو تیم رئال مادرید و لیورپول در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر می‌روند. در این مسابقه رئال به دنبال کسب چهاردهمین جام خود در چمپیونزلیگ خواهد بود، در حالی‌که این یک نبرد انتقامی برای شاگردان یورگن کلوپ محسوب می‌شود و همین انگیزه‌ها می‌تواند جذابیت این دیدار را دو چندان کند.

هر دو تیم در فرم فوق‌العاده‌ی به سر می‌برند. رئال مادرید چند هفته مانده به پایان لالیگا قهرمانی خود در مسابقات را قطعی کرد، در حالی که لیورپول تا به اینجای فصل موفق شده فاتح جام اتحادیه و جام حذفی انگلیس شود. قرمزها همچنین در لیگ برتر نیز تا آستانه کسب عنوان قهرمانی پیش رفتند اما بازگشت فوق العاده منچسترسیتی برابر استون ویلا مانع از رقم خوردن این اتفاق شد.

1713327

قطعاً هواداران منچستریونایتد امیدوار هستند که رئال مادرید در فینال شنبه شب بر لیورپول غلبه کند و اجازه ندهد این تیم هفتمین جام خود در لیگ قهرمانان اروپا را به‌دست بیاورد. اسطوره شیاطین سرخ معتقد است که شانس رئال مادرید برای فتح چمپیونزلیگ بیشتر است. گری نویل در این‌باره گفت: "فکر نکنم لیورپول روز شنبه قهرمان چمپیونزلیگ شود. من خیلی به بازی پاریس فکر کرده‌ام و به نظرم خط هافبک رئال مادرید همه چیز را تغییر خواهد داد."

1710952

دیدگاه‌ها