کد خبر : 1826312 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:17 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

BUILD-UP رضا مهاجری؛ بقاء نزدیک است

رضا مهاجری در بازگشت دوباره به لیگ برتر روزهای سختی را در مسجد سلیمان پشت سر گذاشت و به نظر می رسد به ماموریت خود یعنی بقای نفت در لیگ برتر خیلی نزدیک شده است.

BUILD-UP رضا مهاجری؛ بقاء نزدیک است

به گزارش "ورزش سه" تیم او روز گذشته در مصاف با صنعت نفت آبادان همانند دیدارهای قبلی خانگی فوتبال زیبا و جذابی را به نمایش گذاشت که حاصل تلاش دو تیم در این بازی 4 گل و سهم هر تیم دو گل بود. نفت مسجد سلیمان با پیروزی در این بازی فاصله ای نداشت و اگر ثانیه هایی طاقت می آورد بازی را دو بر یک می برد و در فاصله یک هفته مانده به پایان بازی ها بقایش را جشن می گرفت. البته الان هم 4 امتیاز از شهر خودرو پیش است و در صورتی که این تیم در مصاف با پرسپولیس شکست بخورد آنوقت بازی آخر نفت مسجد سلیمان در برابر استقلال تشریفاتی می شود.

رضا مهاجری که به BUILD-UP (ساختن) در فوتبال علاقه خاصی دارد؛ پیش تر در پدیده نشان داده بود دوست دارد تیمش بازیسازی را از منطقه یک سوم دفاعی آغاز کند و مرحله به مرحله جلو آید. تاکتیکی که در بازی های اخیر نفت مسجد سلیمان به خوبی مشهود بود. نفت شاید اگر با استرس سقوط به دسته پایین تر بازی نمی کرد نتایج بهتری کسب می کرد. با  این حال می توان مدعی شد نفت مسجد سلیمان در بازیهای اخیر با رضا مهاجری فوتبال رو به جلویی را به نمایش گذاشت و این، حریف را هم به ارائه بازی تهاجمی ترغیب می کرد به‌طوری‌که در کمتر مسابقه ای با حضور نفت مسجد سلیمان گل های متعدد در بازی رد و بدل نشده است. رضا مهاجری که استارت تغییر سبک بازی نساجی را از بازی دفاع – ضد حمله به بازی ترکیبی زد اما به دلیل بیماری نتوانست ماموریت خود را در این تیم به پایان ببرد؛ اینروزها خرسند از این است که در ابتدای فصل هدایت تیم شهر خودرو را برعهده نگرفت. به این خاطر که شهر خودرو بعد از فجر سپاسی دومین گزینه سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید و در صورت پیروزی پرسپولیس در برابر شهر خودرو که محتمل و منطقی است او مزد زحمات خود را در نفت مسجد سلیمان با بقاء در جدول بازی ها خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها