کد خبر : 1826313 | 05 خرداد 1401 ساعت 23:56 | 15.9K بازدید | 17 دیدگاه

برایتویت: با بارسا قرارداد دارم و جایی نمی‌روم

مارتین برایتویت، مهاجم بارسلونا، تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد.

برایتویت: با بارسا قرارداد دارم و جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، برایتویت از زمان حضور در بارسا نتوانسته عملکرد خوبی را در ترکیب این تیم ارائه دهد و یکی از گزینه‌هایی جدایی از این باشگاه در تابستان پیش‌رو است. 
شرایط مالی نه‌چندان خوب این باشگاه باعث شده که آنها به فروش بعضی از بازیکنان روی بیاورند و حتی بازیکنی مانند فرانکی دی‌یونگ نیز در فهرست فروش این باشگاه قرار گرفته تا آنها بتوانند بودجه لازم برای جذب بازیکنان مدنظر ژاوی را تامین کنند. 
با این حال به نظر می‌رسد که برایتویت تصمیمی برای جدایی از بارسا ندارد و می‌خواهد تا پایان مهلت قراردادش به حضور در این تیم ادامه دهد. 
این مهاجم دانمارکی پس از تمرین در اردوی تیم ملی کشورش به تی وی تو گفت:« جدایی از بارسا چیزی نیست که من به آن فکر کنم. من هنوز دو سال دیگر با این باشگاه قرارداد دارم. در فوتبال هرگز نمی‌دانید که ممکن است چه اتفاقی رخ دهد اما من نگرانی و استرسی از این بابت ندارم.»

1635059


او در واکنش به این موضوع که فرصت کافی برای حضور در ترکیب بارسا را به‌دست نیاورده اظهار داشت:« فصل آینده با تمام وجود و به‌سختی تلاش می‌کنم اما کنترل بعضی از مسائل در دست من نیست و باید ببینیم که چه اتفاقی رخ خواهد داد.»
برایتویت در اوایل فصل جاری دچار مصدومیت شد و پس از آن نیز فرصت زیادی برای بازی در ترکیب بارسا پیدا کند اما سرمربی تیم ملی دانمارک تصمیم گرفت که این بازیکن را برای اردوی آماده‌سازی پیش از جام جهانی 2022 قطر دعوت کند.
این بازیکن درباره احتمال حضورش در مسابقات جام جهانی 2022 اضافه کرد:« این فوق العاده است. من واقعا می‌خواهم همراه تیم ملی باشم. امید زیادی به حضور در این مسابقات دارم. می‌خواهم نشان دهم که خوشحال هستم و عطش بسیاری برای بازی دارم.»

دیدگاه‌ها