کد خبر : 1826315 | 05 خرداد 1401 ساعت 16:45 | 31.4K بازدید | 9 دیدگاه

شوامنی: هم رئال مادرید و هم لیورپول را دوست دارم!

اورلین شوامنی، ستاره فرانسوی موناکو، به حضور در هر دو تیم رئال مادرید و لیورپول ابراز علاقه کرد.

شوامنی: هم رئال مادرید و هم لیورپول را دوست دارم!

به گزارش "ورزش سه"، هافبک فرانسوی در این فصل نمایش‌های درخشانی در ترکیب موناکو ارائه داده و همین موضوع باعث شده که چند باشگاه بزرگ اروپایی خواهان به‌خدمت گرفتن او باشند. در یکی، دو روز اخیر گفته شد که رئال مادرید با این بازیکن به توافق دست یافته اما مذاکرات با موناکو همچنان ادامه دارد. همچنین از پاری‌سن ژرمن و لیورپول نیز به‌عنوان مشتریان دیگر این پدیده فرانسوی نام برده می‌شود.

اورلین شوامنی حالا در جدیدترین مصاحبه‌اش درباره علاقه رئال مادرید و لیورپول به خود می‌گوید: "من هر دو تیم را دوست دارم. من می‌توانم بازی‌های اسپانیا و انگلیس را تماشا کنم. بازی در اسپانیا با انگلیس متفاوت است اما در نهایت مسئله مهم برای من هماهنگی است."

1716215

شوامنی درباره بازی کنار سسک فابرگاس نیز گفت: "فابرگاس اسطوره فوتبال است، بنابراین وقتی به اینجا آمدم، اولین ایده من این بود که از او سؤالات زیادی بپرسم؛ حرکات او، نحوه ارسال توپش. برای من بازی آسان است زیرا یکی از بهترین هافبک‌های فوتبال را کنار خود دارم. او کمک زیادی به من می‌کند. من اینجا همه چیز برای پیشرفت و رشد به‌عنوان یک بازیکن دارم."

شوامنی در پایان گفت: "من فردی جاه طلب هستم. هر بار که کاری انجام می‌دهم، فقط می‌خواهم برنده شوم. اگر می‌خواهم عالی باشم، باید خودم را وفق دهم تا چیزهایی پیدا کنم که به من اجازه رشد به‌عنوان یک بازیکن را بدهد."

دیدگاه‌ها