کد خبر : 1827040 | 10 خرداد 1401 ساعت 11:03 | 41K بازدید | 6 دیدگاه

با قرارداد 5 ساله؛ رئال در آستانه جذب ستاره موناکو

باشگاه رئال مادرید تمام تلاشش را برای جذب اورلین شوامنی، ستاره موناکو، به کار گرفته است.

با قرارداد 5 ساله؛ رئال در آستانه جذب ستاره موناکو

به گزارش "ورزش سه"، مدیران رئال مادرید تصمیم گرفته‌اند که روند جذب شوامنی را در روزهای پیش رو سرعت بخشیده و کار انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو را نهایی کنند. 
مدیران این باشگاه اسپانیایی مذکراتی را با مدیران موناکو آغاز کردند و به نظر می‌رسد که توافق نهایی در آینده نزدیک به دست بیاید تا این بازیکن از فصل آینده با پیراهن رئال مادرید به میدان برود. 
بسیاری از باشگاه‌های درجه یک اروپایی شرایط این بازیکن را مدنظر داشته و حتی برای جذب او اقدام کردند اما حالا به نظر می‌رسد که همگی از این که بتوانند با رئال مادرید برای جذب این بازیکن رقابت کنند ناامید هستند. 

 

1718179


گفته می‌شد شوامنی علاقه زیادی به حضور در رئال مادرید دارد و این باشگاه نیز آماده است تا قراردادی پنج ساله تا سال 2027 با این بازیکن فرانسوی به امضا برساند. هرچند مدیران رئال امیدوار هستند که با توافق با باشگاه موناکو مجبور به پرداخت مبلغ 80 میلیون یوروی مدنظر این باشگاه نشوند. 
شوامنی از مدت‌ها قبل در فهرست خرید قهرمان اروپا قرار داشته است. این در حالی است که کیلیان امباپه نیز از مدیران پاری سن ژرمن درخواست کرده بود که برای جذب این هافبک تلاش کنند اما بعید است که این تیم موفقیتی در جذب او داشته باشد.
بسیاری از منابع نزدیک به این بازیکن پیش از این گفته بودند که او پیشنهاد دو باشگاه پاری سن ژرمن و لیورپول را رد کرده و تصمیمش برای حضور در سانتیاگو برنابئو را گرفته است.

دیدگاه‌ها