کد خبر : 1826322 | 05 خرداد 1401 ساعت 13:39 | 52.1K بازدید | 5 دیدگاه

رفتار عجیب مدافع رم؛ کتک‌کاری وسط جشن (عکس)

جانلوکا مانچینی، مدافع رم، رفتارهای عجیبی را پس از قهرمانی این تیم در لیگ کنفرانس اروپا به نمایش گذاشت.

رفتار عجیب مدافع رم؛ کتک‌کاری وسط جشن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رم شب گذشته در فینال لیگ کنفرانس اروپا در تیرانا به مصاف فاینورد رفت و موفق شد با نتیجه 0-1 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
شاگردان ژوزه مورینیو در نیمه اول برابر حریف به گل رسیدند و در حالی که در نیمه دوم تحت فشار شدید فاینورد قرار گرفتند اما موفق شدند دروازه خود را بسته نگه دارند و به این ترتیب عنوان قهرمانی اولین دوره این رقابت‌ها را از آن خود کنند.
بلافاصله پس از سوت پایان بازی، مانچینی به سمت برایان کریستانته رفته و او را در آغوش گرفت اما پس از لحظاتی او را هول داده و سعی کرد مشتی به شکم او بزند. با این حال این عجیب‌ترین رفتار او در جریان جشن قهرمانی نبود.

پس از این که مدال‌ها و جام قهرمانی به بازیکنان این تیم اهدا شد، آنها در حال خوشحالی و عکس گرفتن با یکدیگر و با جام بودند که مانچینی بار دیگر با یکی از بازیکنان تیمش درگیر شد. 

 

1716702


این مدافع ایتالیایی این بار فلیکس آفنا گیان را هدف قرار داده و ضرباتی به صورت این بازیکن زد. جدیت خاصی در صورت این بازیکن دیده می‌شد که این احساس را به بیننده القا می‌کرد که این درگیری کاملا جدی و از روی عناد و خشم است. 
اما تصاویری که پس از بازی منتشر شد نشان می‌داد که تنها چند لحظه بعد، گیان روی دوش مانچینی قرار گرفته و هر دو با هم فتح این جام قهرمانی را جشن گرفته‌اند. 

 

1716703


آفنا گیان نیز پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره این درگیری پیش آمده گفت:« این اتفاق جدی نبود. ما همزمان در حال نبرد و شوخی بودیم. رفتار او همین شکلی است. این طبیعی است و هیچ بحث و موضوع جدی‌ای در کار نبود.»

دیدگاه‌ها