کد خبر : 1826331 | 05 خرداد 1401 ساعت 15:34 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

برای همدردی پس از گلزنی خوشحالی نکردم

حامدی‌فر: ریکانی از مسئولان نفت آبادان مفیدتر بوده!

حامدی‌فر یکی از جوان‌های خوب صنعت نفت است؛ بازیکنی که سال گذشته در فولاد کمتر فرصت بازی پیدا کرده بود.

حامدی‌فر: ریکانی از مسئولان نفت آبادان مفیدتر بوده!

به گزارش " ورزش سه"، امید حامدی‌فر با گلی که روز گذشته به ثمر رساند از خوب‌های تیمش در بازی با نفت مسجدسلیمان بود. صحبت‌های ما با او از همین مسابقه و گلزنی‌اش در دربی خوزستان آغاز می‌شود. وی در ابتدا گفت: خدا را شکر در لحظات آخر توانستیم مساوی و حداقل با یک امتیاز مسجدسلیمان را ترک کنیم. خیلی بازی سختی بود، مسجدسلیمان داشت برای بقا می‌جنگید. سطح بازی خیلی بالا بود از آن طرف هوا هم خیلی گرم بود. بچه‌های ما از جان مایه گذاشتند و توانستیم یک امتیاز بگیریم.

او در مورد گلی که به ثمر رساند ادامه داد: خیلی خوشحالم چون اولین گلم در لیگ برتر بود و این گل را به روح همه عزیزان از دست رفته در آبادان تقدیم کردم؛ امیدوارم که روحشان شاد باشد. خوشحال شدم ولی خوشحالی هم نکردم تا حداقل تسکینی برای مردن آبادان باشد.

بازیکن جوان صنعت نفت در مورد بازی کنار طالب ریکانی نظرش را این‌گونه بیان کرد: آقا طالب از لحاظ فنی و اخلاقی حرف ندارد. کاپیتان به تمام معنا است و ما او را مثل برادر بزرگ‌تر می‌دانیم. خیلی با او راحت هستیم و شخصیت بزرگی دارد. به نظرم بیشتر از مسئولان نفت آبادان برای این شهر مفید‌ بوده و امیدوارم قدرش را بدانند.

وی در مورد عملکرد صنعت و برنامه‌شان برای دیدار با هوادار توضیح داد: تمام بازی‌ها را برای برد به زمین می‌رویم با اینکه شرایط جالبی ‌از نظر مالی نداریم و فصل دارد تمام می‌شود و فقط ۵۰ درصد پول گرفته‌ایم. شاید از لحاظ روحی کمی تاثیر گذار باشد اما قبل از بازی همه چیز را فراموش می‌کنیم. هنوز برنامه بازی را نگفتند و معلوم نیست تمرینات به چه شکل است. کمی اوضاع به خاطر تعویق بازی‌ها به‌هم ریخته است اما هدف‌مان این است بازی را ببریم و کمی وضعیتمان بهتر شود و شاید تک رقمی بشویم.

حامدی‌فر در پایان راجع به حادثه اخیر آبادان گفت: امیدوارم کمی بیشتر به مردم آبادان رسیدگی شود چون واقعا اتفاقی که رخ داد فاجعه بود و چند روز هیچ کس نبود کمک رسانی کند. مسئولین بیشتر به این مردم کمک کنند چون وضع‌شان خوب نیست. امیدوارم سال بعد چه ما باشیم و چه نباشیم بودجه خوب بیاورند چون تمام دلخوشی مردم به همین تیم است.

دیدگاه‌ها