کد خبر : 1826336 | 05 خرداد 1401 ساعت 15:28 | 14.3K بازدید | 1 دیدگاه

انگشتم شکسته و باید آتل ببندم؛

نریمان‌جهان: درباره بازی پرسپولیس حرف نمی‌زنم

نریمان جهان در خصوص عملکرد خوب خود در بازی فجر که با یک گل و یک پاس گل همراه بود؛ گفت‌وگو کرد.

نریمان‌جهان: درباره بازی پرسپولیس حرف نمی‌زنم

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان جهان روز گذشته مهره کلیدی تیمش برای پیروزی مقابل فجر بود. او در مورد برد تیمش که با سقوط فجر همراه شد گفت: بازی خوبی بود، فجر چیزی برای از دست دادن نداشت و گل اول هم زد اما توانستیم برگردیم. این بازی تکمیل هفته‌های قبل بود و خداراشکر توانستیم یک برد شیرین در آخرین بازی خانگی داشته باشیم.

نریمان جهان در مورد عملکرد عالی خود در بازی با فجر گفت: الان خیلی خوشحالم که گل زدم و پاس گل هم دادم. توانستم بازی خیلی خوبی انجام دهم و خداراشکر می‌کنم. یک خوشحالی رونالدویی هم انجام دادم، بالاخره یک لحظه است و به ذهن آدم می‌آید و من پس از گل زدن به فکرم رسید این خوشحالی را انجام دهم.

بازیکن تراکتور در مورد داوری و اخراج‌هایی که صورت گرفت اظهار داشت: داوری در کل خوب بود، علاوه بر هادی محمدی بازیکن آنها هم اخراج شد. من صحنه را خیلی خوب ندیدم و نمی‌دانم قضیه چه بود ولی دو تیم بازی را 10 نفره ادامه دادند.

نریمان‌جهان در مورد سقوط فجر گفت: بالاخره فوتبال است و با همه خوبی‌ها و قشنگی، این تلخی‌ها را هم دارد. تیمی که در طول فصل به هردلیلی عملکرد ضعیف‌تری نسبت به بقیه دارد این اتفاق برایش می‌افتد. انشاالله بتوانند با قدرت به لیگ برتر برگردند.

او در خصوص حواشی بازی با پرسپولیس و بدون تماشاگر شدن مسابقه آنها بیان کرد: این‌ها اتفاقاتی است که من دوست ندارم درباره‌اش حرف بزنم. ما قبل از بازی هم رفتیم به‌صورت نمادین هواداران را تشویق کردیم چون فوتبال بدون آنها فایده‌ای ندارد. ما با هواداران‌مان تراکتور هستیم. همانطور که دیدید ما پس از آمدن هواداران شروع به برد و انگیزه گرفتن کردیم. امیدوارم همیشه سایه‌شان بالای سر تیم باشد و سال دیگر برای قهرمانی بجنگیم.

وینگر تراکتور در پایان راجع به غیبتش در بازی بعدی بیان کرد: من خودم در بازی نساجی نیستم ولی امیدوارم بچه‌ها با یک برد خوب دل هواداران را شاد کنند. من چهار کارته‌ام و علاوه بر آن در دستم درد شدیدی داشتم که مشخص شده در انگشتم شکستگی دارم و باید آتل ببندم.

دیدگاه‌ها