کد خبر : 1826339 | 05 خرداد 1401 ساعت 19:51 | 19.4K بازدید | 3 دیدگاه

گزارش گاتزتادلواسپورت

برنامه‌های میلان برای زلاتان؛ اسطوره هنوز تمام نشده

باشگاه میلان اعلام کرد اگر زلاتان قصد بازنشستگی نداشته باشد قصد حفظ او را دارد و چندین سناریو را برای عقد قرارداد با او را بررسی می‌کند.

برنامه‌های میلان برای زلاتان؛ اسطوره هنوز تمام نشده

به گزارش "ورزش سه"، دوره دوم حضور زلاتان در ترکیب روسونری نیز درخشان بود و او چند روز قبل با لباس میلان موفق به فتح اسکودتو بعد از یک‌دهه شد. اما مصدومیت قدیمی زلاتان شرایط را برای او دشوار ساخته و این مهاجم گلزن و 40 ساله، دیروز در بیمارستان ژان مرمز در شهر لیون فرانسه تحت عمل جراحی قرار گرفت. دکتر برتراند سونری این عمل جراحی را در حضور استفانو ماتزونی، پزشک ارشد باشگاه میلان انجام داد.

1712407

قرارداد زلاتان یک ماه دیگر با میلان به پایان می‌رسد و باید دید این بازیکن بعد از طی این روند ریکاوری طولانی و دوری حداقل هفت‌ماهه از میادین، آیا تصمیم به خداحافظی از فوتبال در 41 سالگی می‌گیرد یا بار دیگر به میادین بازمی‌گردد. باشگاه میلان مدعی شد که این عمل از مدت‌ها قبل برنامه ریزی شده و قرار بود بلافاصله بعد از پایان فصل جاری صورت گیرد. 

طبق ادعای گاتزتادلو اسپورت، میلان چندین سناریو را در مورد زلاتان بررسی می‌کند. در ابتدا مدیران باشگاه قصد دارند قراردادی سمبلیک و یک‌ساله را به زلاتان ارائه دهند که در آن مبلغی به‌عنوان دستمزد ثابت در نظر گرفته شده که البته رقمش اندک است ولی بر اساس تعداد بازی و گل‌هایی که به ثمر می‌رساند، بر این رقم افزوده خواهد شد. 

1708289

یکی دیگر از گزینه‌ها این است که از ژانویه و با ریکاوری کامل زلاتان، دو طرف بر سر قراردادی 6 ماهه تا پایان فصل 23-2022 پای میز مذاکره بروند. همه اینها البته در شرایطی است که زلاتان تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال نداشته باشد.

زلاتان در این فصل با مصدومیت‌های متوالی دست و پنجه نرم کرده و 18 بازی را نیز به همین دلیل از دست داده بود. ایبرا در ژانویه 2020 و بعد از حدود هشت سال به میلان بازگشت و با این تیم عنوان قهرمانی را جشن گرفت. در مجموع زلاتان در دو دوره حضور خود با روسونری در 159 بازی 92 گل به ثمر رسانده است.

دیدگاه‌ها