کد خبر : 1826341 | 05 خرداد 1401 ساعت 16:01 | 74.3K بازدید | 27 دیدگاه

ادعای آاس؛

پایان کار دمبله در بارسا؛ سلام به پاریس و PSG

عثمان دمبله روز گذشته به ژاوی اطلاع داده است که پیشنهاد تمدید باشگاه را رد کرده و در پایان قراردادش جدا خواهد شد.

پایان کار دمبله در بارسا؛ سلام به پاریس و PSG

به گزارش "ورزش سه"، اصرارهای ژاوی نتیجه نداشت و بارسلونا نتوانست پیشنهادی متقاعدکننده به عثمان دمبله ارائه دهد. دو روز پیش متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا گفته بود که 6 ماه است از مدیر برنامه‌های دمبله بی خبرند و پیشنهاد تمدید باشگاه بی پاسخ مانده است. در بارسلونا احتمال جدایی دمبله را 95 درصد می‌دانستند و روز گذشته این احتمال به 100 درصد رسید. طبق ادعای آاس، دمبله در پایان بازی دوستانه با تیم منتخب لیگ استرالیا به ژاوی گفته است که پیشنهاد تمدید را نپذیرفته و با پایان قراردادش جدا خواهد شد. این منبع نوشته است که مقصد بعدی دمبله پی‌اس‌جی خواهد بود و آنها قرارداد پیشنهادی پاریس را قبول کرده‌اند.

1700137
 

ژاوی زمانی که جانشین رونالد کومان شد، تاکید داشت که دمبله در تیم او نقش مهمی خواهد داشت و باید حفظ شود. او با خواست مدیران باشگاه برای کنار گذاشتن دمبله مخالفت کرد و ستاره فرانسوی نقش بسیار مهمی در کسب سهمیه بارسا ایفا کرد؛ با این حال دستمزد پییشنهادی بارسا بسیار کمتر از رقم مورد تقاضای دمبله بود و بارسا به‌خاطر مشکلات اقتصادی نمی‌توانست این مبلغ را افزایش دهد.

1715320

 

‌هدف دمبله در ابتدا ماندن بود ولی زمانی که پیشنهادی جدید از بارسا نرسید، ترجیح داد با پی‌اس‌جی وارد مذاکره شود و فصل بعد برای این تیم بازی خواهد کرد. بارسا سال 2017 برای جذب دمبله 105 + 40 میلیون یورو به دورتموند پرداخت کرد ولی این بازیکن در 5 سال گذشته اغلب درگیر مصدومیت‌ها بود و نتوانست ارزش پولی که برایش پرداخت شده بود؛ ثابت کند. امروز همچنین اعلام شد که دمبله خانه‌اش در بارسلون را نیز برای اجازه گذاشته است تا مهر تایید دیگری برای جدایی قریب الوقوع او باشد.

دیدگاه‌ها