کد خبر : 1826345 | 05 خرداد 1401 ساعت 16:51 | 5.4K بازدید | 1 دیدگاه

دوست داشتم با ژاپن و تایلند همگروه شویم

شمسایی: با قدرت در جام ملت‌های آسیا حضور خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: با قدرت در بازی‌های آسیایی شرکت می‌کنیم و مهم نیست در چه گروه و یا با چه تیمی بازی داریم؛ مهم نام ایران و بالا بردن پرچم کشورم است.

شمسایی: با قدرت در جام ملت‌های آسیا حضور خواهیم داشت

‌به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال ایران در گروه C جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ با تیم‌های اندونزی، چین تایپه و لبنان همگروه شده است.

در همین رابطه وحید شمسایی سرمربی تیم ملی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: با قدرت در جام ملت های آسیا حضور خواهیم داشت و مهم نیست در چه گروه و یا با چه تیمی بازی داریم مهم نام ایران و بالا بردن پرچم کشورم است.

وی در ادامه گفت: ایران پرچمدار فوتسال آسیاست و سال‌ها توانسته در آسیا و جهان هنرنمایی کند اما موضوعی که وجود دارد فوتسال آسیا در حال پیشرفت است و ما نباید در باد گذشته که قهرمان آسیا و یا سوم دنیا بودیم بخوابیم اگر اینگونه فکر کنیم قطعا به مشکل می خوریم.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: همه اطلاع دارند که در این سال‌ها در تیم ملی جوانگرایی انجام نشده است. از زمان حضورم قول دادم که کادر فنی به دنبال جوانگرایی است. فارغ از هر نتیجه ای که بدست آید می‌‌‌دانم کار سخت است اما مجبوریم این راه برای آینده و بازی‌‌های جهانی ادامه دهیم.

وی در ادامه گفت : فدراسیون فوتبال هم باید در ادامه راه با مهیا کردن امکانات  و برگزاری بازی‌های تدارکاتی به تیم ملی کمک کند. در حال حاضر ارتباط خوبی بین کادر فنی، فدراسیون و کمیته فوتسال وجود دارد و امیداوارم این همکاری همچنان ادامه داشته باشد.

 شمسایی در مورد همگروهی فوتسال ایران با تیم‌هایی اندونزی، چین تایپه و لبنان ،گفت: اتفاقا رور گذشته با محمد هاشم‌زاده سرمربی تیم فوتسال اندونزی صحبت کردم و به وی گفتم احتمال دارد با شما همگروه شویم. اندونزی در ۵ سال گذشته با مربی ژاپنی خود بسیار پیشرفت کرده‌ و حالا همان بازیکنان، شاگردان هاشم‌زاده هستند. آن‌ها در دو تورنمنت اخیر شکست نخورده‌اند و تیم بسیار خوبی هستند. لبنان هم تیم فیزیکی است و همیشه در لیگ این کشور بازیکنان ایرانی حضور داشته‌اند اما همانطور که گفتم برای ما فرقی نمی‌کند با کدام تیم‌ها همگروه شویم. اگر دست من بود دوست داشتم با ژاپن و تایلند همگروه شوم.

وی ادامه داد: در آسیا و حتی در جهان دیگر اسم‌ها بازی نمی‌کنند، بلکه در فوتسال امروز تلاش کوشش، امکانات به روز دنیا و از همه مهمتر بازی‌های تدارکاتی مهم است. تیم ملی در جام‌جهانی به سختی توانست از سد ازبکستان بگذرد و دیگر مثل گذشته نیست که به راحتی می‌توان پیروز شد.

وی در مورد قرعه کشی این مسابقات گفت: در کل قرعه به شانس هم بستگی دارد من بارها گفتم کار سخت است. چرا که جا پای نسلی گذاشتیم که واقعا خوب بودند. به همه بازیکنان گفتم باید به فکر قهرمانی باشند و جز آن به چیزی فکر نکنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال همچنین در مورد بازی های تدارکاتی گفت: با تیم‌های زیادی برای دیدار تدارکاتی صحبت کردیم. باید همه چیز را مدنظر قرار بدهیم. سرپرست تیم ملی با قدرت به دنبال هماهنگی برای برگزاری بازی های تدارکاتی به خصوص دیدار با آرژانتین است. همه باید دست در دست هم دهیم و برای موفقیت تیم ملی کمک کنیم.

دیدگاه‌ها