کد خبر : 1826347 | 05 خرداد 1401 ساعت 16:56 | 23.9K بازدید | 2 دیدگاه

واکنش عزیزی‌خادم به حکم احتمالی کمیته استیناف

رئیس سابق فدراسیون فوتبال خواستار پخش زنده مجمع عمومی فدراسیون از صداوسیما شد.

واکنش عزیزی‌خادم به حکم احتمالی کمیته استیناف

به گزارش ورزش سه، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس عزل شده فدراسیون فوتبال در پیامی اینستاگرامی اعلام کرد که در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال حضور خواهد یافت. این در حالی است که کمیته اخلاق محرومیت دو ساله برای وی در نظر گرفته و به نظر نمی‌رسد کمیته استیناف نیز تغییری در این حکم ایجاد کند.

عزیزی خادم نوشت: به آنان که به دنبال لغو جلسه مجمع عمومی دهم خرداد فدراسیون فوتبال و یا سلب حق مدنی و حق دفاع مسلم قانونی و مشروع این‌جانب به بهانه رای کمیته اخلاق هستند، اعلام می‌کنم که اگر آزاده و شرافتمند هستید بگذارید مجمع عمومی، در مورد عزل این‌جانب و شما عالی‌جنابان تصمیم بگیرد.

وی در ادامه نوشته است: هیچ رکن و مقام قضایی حتی ارکان قضایی فیفا، حق سلب حقوق مدنی و حق دفاع مشروع یک انسان را به‌هر شکل و تحت هر عنوانی ندارد. مطمئن باشید که در  مجمع دهم خرداد حضور یافته و با استفاده از حق مدنی مسلم خود از عملکرد خود و همکارانم دفاع خواهم نمود؛ اما در مقابل رای اکثریت اعضای مجمع، سر تسلیم به خاک می‌سایم.

پایان پیام عزیزی خادم با درخواست از صداوسیما همراه است: از ریاست محترم سازمان صدا و سیما خواهش می‌کنم همانند جلسه انتخابات اخیر فدراسیون فوتبال، جلسه مجمع عمومی دهم خرداد را برای عموم مردم به‌صورت زنده پخش نمایند تا حقایق برای همگان بدون هرگونه ملاحظه غیر فوتبالی و مسائل دیگر روشن شود.

دیدگاه‌ها