کد خبر : 1826354 | 05 خرداد 1401 ساعت 17:59 | 89.5K بازدید | 59 دیدگاه

قرارداد ستاره سرخ‌ها تمدید شد؛

فوری؛ ترابی ۲ سال دیگر با لباس پرسپولیس(عکس)

باشگاه پرسپولیس قرارداد بازیکن ملی‌پوش خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

فوری؛ ترابی ۲ سال دیگر با لباس پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی ترابی که یک سال و نیم قبل پس از حضور در فوتبال قطر به پرسپولیس بازگشته و دوباره برای این تیم به میدان رفته بود، در پایان فصل جاری قراردادش با سرخ‌پوشان به اتمام می‌رسید که این باشگاه برای حفظ این ستاره ملی‌پوش اقدام کرد.

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که اعلام کرده بود یحیی گل‌محمدی سرمربی فصل آینده سرخ‌پوشان است، در نخستین اقدام نقل و انتقالاتی سعی کرد قرارداد بازیکنانی که رو به اتمام بود را تمدید کند که این کار را امروز انجام داد.

باشگاه پرسپولیس پس از مذاکرات چند مرحله‌ای با مهدی ترابی، قرارداد این بازیکن را به‌مدت دو فصل دیگر تمدید کرد تا خیال هواداران این باشگاه برای ادامه حضور او در جمع سرخ‌پوشان راحت شود.
 

1716745

مهدی ترابی که در فصل جاری لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده و با ۱۱ پاس گل در رتبه دوم جدول برترین پاسورهای لیگ برتر قرار دارد، در شرایطی قراردادش با پرسپولیس را تا تابستان ۱۴۰۳ تمدید کرد که طی یک ماه اخیر بحث حفظ این بازیکن، یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های مدیریت باشگاه پرسپولیس بود که امروز این اتفاق افتاد.

مهدی ترابی ظهر امروز با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس و جلسه با رضا درویش، قراردادی رسمی به‌مدت دو فصل دیگر امضاء کرد تا همچنان با پیراهن این تیم به میدان برود.

ترابی که در فصول اخیر یکی از موثرترین بازیکنان پرسپولیس در رقابت‌های داخلی و آسیایی بوده، در سه فصل و نیم حضورش در جمع سرخ‌پوشان موفق شده سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و دو قهرمانی سوپر جام را به‌دست بیاورد و حالا امیدوار است با تقویت دوباره این تیم، در سال آینده همراه پرسپولیس به جام برسد.

1716743

باشگاه پرسپولیس که پیش از ترابی، قرارداد حامد لک را نیز برای فصل آینده تمدید کرده بود، حالا به دنبال ادامه همکاری و تمدید قرارداد میلاد سرلک است تا سومین بازیکن را هم حفظ کند و با شرایط بهتری سراغ جذب بازیکن جدید در نقل و انتقالات تابستانی برود.

دیدگاه‌ها