کد خبر : 1826358 | 05 خرداد 1401 ساعت 18:28 | 72K بازدید | 1 دیدگاه

مارک کلاتنبرگ:

مورینیو باعث بازنشستگی‌ام شد؛ او را با کفش زدم!

اتفاقات بعد از بازی استوک و منچستریونایتد در نهایت باعث خداحافظی مارک کلاتنبرگ از داوری شد.

مورینیو باعث بازنشستگی‌ام شد؛ او را با کفش زدم!

به گزارش "ورزش سه"، مارک کلاتنبرگ در فوریه 2017 از قضاوت در لیگ برتر انگلستان اعلام بازنشستگی کرد و سپس گفت که رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال عربستان خواهد شد. این داور 42 ساله، اولین قضاوتش را در لیگ برتر در سال 2004 انجام داد و اعتراف کرده است که اتفاقات پس از بازی بین یونایتد و استوک در ژانویه 2017 او را متقاعد کرده که باید بازنشسته بشود.

1716747

 

در آن دیدار، که با تساوی 1-1 به اتمام رسید، وین رونی موفق شد که رکورد گلزنی سر بابی چارلتون را بشکند. اما در پایان بازی مورینیو معتقد بود که حق تیمش بیش از یک امتیاز بوده است. کلاتنبرگ در یکی از سری پادکست‌های فوتبالی Men in Blazers به شنوندگان گفت:« پس از تساوی منچستر و استوک در ژانویه 2017 در حالی‌که مشغول عوض کردن کفش‌هایم بودم؛ مورینیو وارد اتاقم شد. ژوزه معتقد بود که باید یک پنالتی برای یونایتد می‌گرفتم. کفشم را به سمت او پرتاب کردم و ژوزه از حیرت میخکوب شده بود. به خانه رفتم و با بازبینی صحنه متوجه شدم که تصمیمم درست بود. به خودم گفتم نگذار چنین اتفاقات احمقانه‌ای آزارت دهند و به‌راحتی هم خوابیدم. قضاوت بازی یونایتد هم هیچ وقت برایم آسان نبود. 

1562461

 

در راه بازگشت به خانه، 250 مایل رانندگی کردم و در این فکر بودم که اشتباه بزرگی انجام داده‌ام. همسرم می‌داند که نظرم عوض شده بود و دائم با خودم فکر می‌کردم که آیا واقعا دوست دارم که به این کار ادامه دهم؟ آیا واقعا دوست دارم که داور باشم؟ کمی در خودم جست و جو کردم و متوجه شدم که دیگر مثل گذشته‌ از این شغل لذت نمی‌برم. پس مجبور شدم که آن را کنار بگذارم.»

دیدگاه‌ها