کد خبر : 1826365 | 05 خرداد 1401 ساعت 20:55 | 78K بازدید | 10 دیدگاه

سرمربی آلومینیوم منتظر تمدیدی‌ها؛

رحمتی همه بندها را فعال کرد!(عکس)

سرمربی آلومینیوم اراک تمام بندهای موجود در قراردادش برای تمدید با این باشگاه را فعال کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلومینیوم اراک پس از هفته بیست و دوم لیگ برتر و در فاصله هشت مسابقه مانده تا پایان فصل و همچنین مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی، سرمربی خود را تغییر داد و سیدمهدی رحمتی را جانشین رسول خطیبی کرد؛ قرارداد رحمتی به‌صورت مشروط تا پایان فصل به ثبت رسید.

در قرارداد هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک با سیدمهدی رحمتی عنوان شده بود در صورتی‌که وی به یکی از خواسته‌های آنها مبنی بر «برتری مقابل پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی»، «صعود به فینال جام حذفی» یا «کسب رتبه تک‌رقمی در پایان لیگ برتر» دست پیدا کند، قرارداد وی به‌صورت خودکار برای فصل آینده نیز تمدید می‌شود.

1716756

رحمتی که در زمان حضور آلومینیوم در رتبه یازدهم جدول لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده گرفته بود، با توجه به برتری تیمش مقابل پرسپولیس، صعود به فینال جام حذفی و همچنین کسب احتمالی رتبه تک‌رقمی در پایان فصل، سال آینده نیز روی نیمکت ایرالکو می‌نشیند.

کاپیتان سابق استقلال که دومین فصل حضورش در عرصه مربیگری را تجربه می‌کند، شب گذشته در نشست خبری پس از دیدار آلومینیوم و پیکان اعلام کرد ۲۰ روز قبل برنامه‌های فصل آینده خود را به باشگاه ارائه کرده و منتظر اقدامات مدیران است تا بتوانند قرارداد بازیکنانی را که تمام شده؛ تمدید کنند و با شروع نقل و انتقالات، نفرات مدنظر وی را به‌خدمت بگیرند.

1716757


رحمتی که سال گذشته هدایت شهرخودرو را برعهده داشت و اکنون در آلومینیوم حضور دارد، طبق بندهای قراردادش و فعال کردن تمام آنها توسط وی، سال آینده نیز در جمع اراکی‌ها می‌ماند و به دنبال کسب رتبه بهتر همراه این تیم است.

1716758

دیدگاه‌ها