کد خبر : 1826374 | 06 خرداد 1401 ساعت 09:24 | 82.6K بازدید | 20 دیدگاه

خرید مرتضی و خروج یک مدافع از پرسپولیس!

با جذب مرتضی پورعلی‌گنجی، جدایی دستکم یک مدافع از جمع سرخپوشان محتمل به نظر می‌رسد.

خرید مرتضی و خروج یک مدافع از پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، فصل برای پرسپولیس در حالی به روزهای پایانی خود نزدیک شده که سرخپوشان با دریافت ۲۰ گل شرایط خوبی از نظر دفاعی نداشته‌اند و به همین دلیل تغییرات در این خط از ترکیب پرسپولیس از مدتها پیش، قابل پیش‌بینی به نظر می‌رسید.

خبر توافق با مرتضی پورعلی‌گنجی در حالی روز گذشته از ساختمان باشگاه پرسپولیس مخابره شد که با جذب او، شمار مدافعان مرکزی پرسپولیس به عدد شش می‌رسد و طبیعتاً در چنین شرایطی جدایی حداقل یک مدافع محتمل خواهد بود.

در پایان فصل تنها مدافع مرکزی پرسپولیس که قراردادش به پایان خواهد رسید، سیدجلال حسینی است. کاپیتان شماره چهار این تیم در ۴۰ سالگی جزو بازیکنان ثابت قرمزها بوده و یحیی گل‌محمدی نیز تمدید قرارداد را منوط به نظر خود سیدجلال کرد.

1716774

علیرضا ابراهیمی و فرشاد فرجی دو مدافعی هستند که برای فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارند اما سایه جدایی به شدت روی سر ابراهیمی سنگینی می‌کند و هیچ بعید نیست که او به در خروجی باشگاه هدایت شود.

وحدت حنانوف و علی نعمتی بازیکنانی هستند که تا پایان لیگ بیست و سوم با پرسپولیس قرارداد دارند و نکته مهم در مورد مدافع تاجیک این است که او تا پایان قرارداد در فهرست بزرگسالان پرسپولیس قرار نخواهد گرفت.

با این حساب به نظر می‌رسد در هفته‌های آینده باید منتظر تصمیم مهم یحیی گل‌محمدی در مورد خط دفاعی پرسپولیس بود. جایی که تکلیف تمدید قرارداد سیدجلال و حداقل یک خروجی روشن می‌شود.

دیدگاه‌ها