کد خبر : 1826379 | 06 خرداد 1401 ساعت 10:00 | 46.2K بازدید | 12 دیدگاه

پوچتینو و یک اعتراف جالب در مورد رئال مادرید

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، باز هم نتوانست علاقه خود به رئال مادرید را پنهان کند.

پوچتینو و یک اعتراف جالب در مورد رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در راه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا سه صعود دراماتیک و لذت‌بخش را تجربه کرد که یکی از آنها در مرحله یک هشتم نهایی برابر پاری سن ژرمن بود. شاگردان مائوریسیو پوچتینو با گل لحظات پایانی کیلیان امباپه بازی رفت را پیروز شده بودند و با توجه به در اختیار داشتن ستاره های بزرگ در ترکیب امید زیادی برای غلبه بر تیم اسپانیایی و صعود به یک چهارم نهایی داشتند.

1709633

در بازی برگشت هم این پاری سن ژرمن بود که با گل کیلیان امباپه از حریف خود پیش افتاد تا تیم فرانسوی در آستانه صعود قرار بگیرد. با این وجود اشتباه جان لوئیجی دوناروما باعث شد که کریم بنزما گل تساوی را برای رئال مادرید به ثمر برساند. ستاره فرانسوی در ادامه بازی به شکل شگفت‌انگیزی دو بار دیگر موفق به باز کردن دروازه پی اس جی شد تا شاگردان کارلو آنچلوتی در عین ناباوری به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ صعود کنند.

رئال مادرید فردا شب در بازی فینال لیگ قهرمانان که اتفاقا در ورزشگاه استادو فرانس پاریس برگزار می‌شود به مصاف لیورپول خواهد رفت. مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پاری سن ژرمن، پیش از این بازی اعتراف جالبی انجام داده و می‌گوید: "دوست ندارم این مسئله که همواره نسبت به رئال مادرید نقطه ضعف داشته ام را پنهان کنم اما مهم‌ترین مسئله در مورد تیم‌های فینالیست عملکرد و نمایشی است که در این بازی ارائه می دهند. در واقع نهایتاً این بهترین تیم خواهد بود که پیروز می شود."

1700214

پوچتینو درباره آینده خود در پاری سن ژرمن نیز گفت: "تا امروز من هنوز سرمربی پاری سن ژرمن هستم. فعلاً چیزی عوض نشده و من صد درصد در این تیم می‌مانم. تمام تمرکزم را روی پاری سن ژرمن قرار داده‌ام و تا سال 2023 قرارداد دارم و می خواهم اینجا بمانم."
 

دیدگاه‌ها