کد خبر : 1826380 | 06 خرداد 1401 ساعت 10:28 | 15.2K بازدید | 5 دیدگاه

واکنش مبهم سادیو مانه به شایعه جدایی از لیورپول

سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول، واکنش مبهمی به شایعات جدایی از این تیم نشان داد.

واکنش مبهم سادیو مانه به شایعه جدایی از لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، در یکی دو هفته اخیر شایعات درباره علاقه بایرن مونیخ به جذب سادیو مانه به شکل قابل توجهی قوت گرفته است. در واقع باشگاه آلمانی به دنبال یک جایگزین مناسب برای رابرت لواندوفسکی است که احتمالاً بایرن مونیخ را به مقصد بارسلونا ترک می کند و آنها ستاره سنگالی لیورپول را گزینه بسیار مناسبی می‌دانند. 

لیورپول فردا شب در فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. پیش از این بازی یکی از خبرنگاران از سادیو مانه درباره شایعات جدایی اش از لیورپول سوال کرد که او پاسخ مبهمی به آن داد. مانه گفت: "صادقانه بگویم، پاسخی که اکنون می توانم به شما بدهم این است که احساس بسیار خوبی دارم و کاملاً روی بازی شنبه متمرکز هستم. این پاسخی است که باید قبل از فینال بدهم. اما شنبه پیش من بیا و مطمئناً بهترین پاسخی را که می‌خواهی بشنوی به تو خواهم داد."

1704737

مانه در ادامه گفت: "من تمام آنچه را که می خواهید بشنوید به شما می‌گویم. فعلاً، بیایید برنده فینال شویم، زیرا من برای چیزهای دیگر وقت ندارم. من تمام تلاشم را برای بردن لیگ قهرمانان انجام خواهم داد زیرا این بزرگترین آرزوی من و همه بچه‌ها است، پس من پاسخ شما را بعد از فینال خواهم داد‌."

گفتنی است سادیو مانه فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. او با تیم ملی کشورش یعنی سنگال قهرمان جام ملت‌های آفریقا شد و در ادامه جام اتحادیه و حذفی انگلیس را هم فتح کرد. در حقیقت اگر مانه بتواند با لیورپول لیگ قهرمانان اروپا را هم فتح کند یکی از اصلی‌ترین شانس‌های کسب توپ طلای بعدی خواهد بود.

دیدگاه‌ها