کد خبر : 1826381 | 06 خرداد 1401 ساعت 10:47 | 27.4K بازدید | 7 دیدگاه

رودریگو:

فکر نمی‌کنم امباپه رئال مادرید را مسخره کرده باشد

رودریگو ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید ترجیح می دهد در مورد قضیه کیلیان امباپه خیلی صحبت نکند.

فکر نمی‌کنم امباپه رئال مادرید را مسخره کرده باشد

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می شد در تابستان امسال بالاخره انتظارها در مورد کیلیان امباپه پایان پیدا کند و این بازیکن راهی رئال مادرید شود، ستاره فرانسوی در چرخشی عجیب تصمیم گرفت قرارداد خود را تا سال 2025 با پی‌اس‌جی تمدید کند. این اقدام خشم و ناراحتی مدیران و هواداران رئال مادرید را به همراه داشت و بسیاری از آنها معتقد هستند که این بازیکن لوس بلانکوس را مسخره کرده و دیگر نباید هیچ اقدامی برای جذب او در آینده انجام شود.

رودریگو، ستاره جوان و برزیلی رئال مادرید، در واکنش به این سوال که آیا امباپه رئال مادرید را مسخره کرده یا خیر گفت: "آیا امباپه مادرید را مسخره کرد؟ فکر نمی کنم، اما نمی توانم در مورد چیزی صحبت کنم بدون اینکه بدانم چه اتفاقی افتاده است. نمی دانم چرا او دیگر نمی خواهد بیاید، او بازیکن PSG است و ما اکنون روی آن چیزی که پیش روی‌مان است متمرکز شده ایم. انتقال امباپه چیزی نبود که من به آن فکر کنم زیرا ما فینال لیگ قهرمانان را داریم و من به آن فکر می‌کردم. او بازیکن بزرگی است اما ما نباید در موردش حرف بزنیم."

1716314

رودریگو درباره بهترین لحظه در چهار قهرمانی قبلی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "گل سرخیو راموس در دسیما خاطره مورد علاقه من از چهار پیروزی قبلی در لیگ قهرمانان اروپاست. من در خانه بودم و بازی را تماشا می کردم، یک توپ در اتاق داشتم و وقتی راموس بازی را مساوی کرد، شروع به ضربه زدن به توپ کردم. مادرم به خاطر شلوغ‌کاری از دست من عصبانی شد."

دیدگاه‌ها