کد خبر : 1826384 | 06 خرداد 1401 ساعت 11:57 | 23.8K بازدید | 2 دیدگاه

سه بازیکن کلیدی میلان در راه قهرمانی از نگاه بوفون

جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا مایک ماینیان، تئو هرناندز و ساندرو تونالی را سه بازیکن کلیدی میلان در راه فتح اسکودتو دانست.

سه بازیکن کلیدی میلان در راه قهرمانی از نگاه بوفون

به گزارش "ورزش سه"، میلان یکشنبه شب در هفته پایانی رقابت‌های سری‌آ موفق شد با سه گل بر ساسولو غلبه کند تا به طلسم 11 ساله خود پایان داده و بالاخره فاتح اسکودتو شود. بدون شک روسونری پر ستاره ترین تیم این فصل از رقابت های سری آ نبود اما همدلی و ثبات تیم استفانو پیولی در بیشتر مقاطع فصل باعث شد که این تیم نهایتاً بالاتر از اینتر قهرمان شود.

جان‌لوئیجی بوفون، اسطوره فوتبال ایتالیا در واکنش به سوالی پیرامون عملکرد مایک ماینیان در دروازه میلان گفت: "او یک دروازه بان برتر است. مایک ماینیان، تئو هرناندز و ساندرو تونالی سه ستون موفقیت میلان در این فصل بودند. همچنین زمانی که زلاتان ابراهیموویچ در دسترس بود، او نیز نقش مهمی ایفا کرد."

1711355

بوفون در پاسخ به این سوال که نقش رافائل لیائو در این قهرمانی میلان چقدر بوده است نیز گفت: "البته او نیز تاثیرگذار است حتی اگر از نظر هماهنگی ناسازگار تر بود. این نشان می دهد که به هم باور داشتن، داشتن یک گروه جمع و جور و یک سرمربی که بتواند شما را به نقطه درستی برساند و فضای مثبتی ایجاد کند، چه معنایی دارد."

1715594

گفتنی است جان‌لوئیجی بوفون پیش از این موفق شده بود 10 بار به مقام قهرمانی رقابت های سری‌آ دست پیدا کند. در واقع از 9 قهرمانی پیاپی یوونتوس در این رقابت ها، بوفون در 8 مورد آن‌ها حضور داشت تا اینکه برای فصل 19-2018 به پاری سن ژرمن نقل مکان کرد.

دیدگاه‌ها