کد خبر : 1826404 | 06 خرداد 1401 ساعت 13:40 | 8.6K بازدید | 12 دیدگاه

هری‌کین: مشتاقانه منتظر جام جهانی قطر هستم

هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، ابراز امیدواری کرد که تا جام جهانی بتواند رکورد وین رونی را بشکند.

هری‌کین: مشتاقانه منتظر جام جهانی قطر هستم

به گزارش "ورزش سه"، حدود دو ماه پیش قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی قطر برگزار شد و تیم ملی انگلیس با آمریکا، ایران و برنده دیدار پلی آف ولز- اوکراین/اسکاتلند هم ‌گروه شد. با توجه به ستاره هایی که سه شیرها در ترکیب خود دارند به نظر می‌رسد که آنها یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی هستند و قطعا با این هدف پا به قطر خواهند گذاشت.

انگلیس در جام جهانی قبلی نیز نمایش های خوبی تحت هدایت گرت ساوتگیت ارائه داد و موفق شد به نیمه نهایی مسابقات راه پیدا کند اما در این مرحله از کرواسی شکست خورد و نتوانست راهی فینال شود. با این وجود همانطور که هری کین می‌گوید آنها اشتیاق زیادی برای موفقیت در جام جهانی پیش رو دارند.

1664963

هری کین، ستاره تیم ملی انگلیس، در فاصله چند ماه مانده تا رقابت‌های جام جهانی گفت: "من هیجان زده هستم. آخرین جام جهانی واقعا خاص بود و ما توانستیم به نیمه نهایی برسیم، که اولین نیمه نهایی انگلیس در 30 سال گذشته بود. این برای کشور دیوانه کننده بود. البته ما یک قدم کم آوردیم. من واقعاً منتظر این جام جهانی پیش رو هستم."

هری کین تا به حال 49 گل ملی به ثمر رسانده و به احتمال قریب به یقین به زودی رکورد 53 گل زده وین رونی را خواهد شکست و به تنهایی بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس لقب می گیرد. کین در این باره گفت: "ما تیمی بزرگ، بازیکنان بسیار خوب و مربی واقعا خوبی داریم و به خوبی برای حضور در این جام جهانی پیشرفت کرده ایم. امیدوارم تا زمانی که به آنجا برسیم بتوانم این رکورد را بشکنم."
 

دیدگاه‌ها