کد خبر : 1826408 | 06 خرداد 1401 ساعت 14:01 | 23.3K بازدید | 15 دیدگاه

اطمینان اسطوره های رئال

با کامبک و بی کامبک لیورپول را می‌بریم

در رئال مادرید اطمینان دارند که فینال فردا به آنها تعلق خواهد داشت و جام شماره 14 را کسب خواهند کرد.

با کامبک و بی کامبک لیورپول را می‌بریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و لیورپول فردا برگزارکننده فینال لیگ قهرمانان هستند و باید دید در پاریس کدام یک جام را بالای سر خواهند برد.

1611256

 

ستاره های سابق رئال، متفقل‌القول شانس این تیم در فینال را بالاتر می دانند. ایکر کاسیاس که خود با رئال سه قهرمانی چمپیونزلیگ را در کارنامه دارد در مورد بازی فردا گفت:« ما 13 قهرمانی داریم که تقریبا دو برابر تعداد قهرمانی های رتبه دوم یعنی میلان است. هر تیمی دوست دارد قهرمان چمپیونزلیگ شود و تیم هایی که قبلا این جام را برده اند نیز انگیزه بالایی برای تکرار تجربه خوب خود دارند. اطمینان دارم که بازیکنان رئال با تمام وجود برای جام شماره 14 وارد زمین خواهند شد و قهرمانی به ما تعلق خواهد داشت.»

1716807

 

خوزه آنتونیو کاماچو، سرمربی سابق رئال و تیم ملی اسپانیا که سال 1981 در فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول شکست را تجربه کرد، در مورد بازی فردا گفت:« از نظر من رئال قهرمان می شود. این را نمی گویم چون هوادار رئال هستم. در سال های اخیر به 4 فینال رسیدیم و در همه پیروز شدیم. رئال به سختی در فینال ها می بازد و مسیری که امسال برای رسیدن به فینال طی کرده و کامبک ها برابر پی اس جی، چلسی و سیتی، نشان از قدرت روحی بالای تیم دارد. با کامبک و بی کامبک باید لیورپول را شکست داد و معتقدم این اتفاق نیز رخ خواهد داد. این سومین فینال بین دو تیم است و فکر نمی کنم دیداری در فینال لیگ قهرمانان این اندازه تکرار شده باشد.»

دیدگاه‌ها