کد خبر : 1826409 | 06 خرداد 1401 ساعت 14:09 | 7.2K بازدید | 3 دیدگاه

پیام می‌خواهد مسافر قطر باشد، اما ...

ابهام در ادامه حضور نیازمند با پورتیموننزه

عدم دعوت اسکوچیچ از نیازمند در دو اردوی تیم ملی فوتبال ایران شاید سبب شود که این چهره تصمیمات جدی‌ای برای آینده خود اتخاذ کند.

 ابهام در ادامه حضور نیازمند با پورتیموننزه

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته فهرست تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ اعلام شد و یکی از نکات قابل توجه عدم حضور نیازمند بود. تصمیمی که سرمربی کروات تیم ملی در اردوی قبلی نیز گرفته بود و به جای نیازمند از حسین حسینی استفاده کرد تا در آستانه بازی‌های جام جهانی 2022 موقعیت نیازمند که از سال 2019 پای ثابت اردوهای ملی بوده است، به خطر بیفتد.
همین موضوع سبب شد تا روزنامه اوجوگو در مطلبی به شرایط نیازمند و حضورش در جام جهانی بپردازد. موضوعی که به انجام بازی‌های بیشتر در تیم باشگاهی‌اش مرتبط است و اگر او در فصل پیش رو نیز مانند فصل گذشته بیشتر نیمکت نشین باشد و عملکرد ساموئل برزیلی را تماشا کند، برای او محقق نخواهد شد.
نیازمند در فصلی که گذشته 5 مرتبه برای پورتیموننزه به میدان رفت که دو مرتبه در رقابت‌های لیگ بود و سه بار هم در جام حذفی بازی کرد؛ جایی که او توانست یکی از بازیکنان کلیدی تیمش باشد و در مصاف فامالیسائو دوپنالتی گرفت و تیمش را به مرحله بعدی رساند. با این حال حتی پس از این عملکرد هم پائولو سرجیو که قراردادش برای دو سال دیگر با پورتیموننزه تمدید شده، تغییری در مرد شماره یک تیمش ایجاد نکرد.
پیام نیازمند همچنان دو سال دیگر با پورتیموننزه قرارداد دارد و بند فسخی 20 میلیون یورویی در قرارداد او گنجانده شده است، اما اگر کادر فنی این تیم نتواند شرایط بازی کردن را برای او فراهم کند، احتمالا او راه جدایی در پیش خواهد گرفت و به یکی از پیشنهاداتی که دارد، پاسخ مثبت خواهد داد.

دیدگاه‌ها