کد خبر : 1826410 | 06 خرداد 1401 ساعت 14:23 | 101K بازدید | 20 دیدگاه

قوی باش رئیس

پیام اشرف حکیمی به پرز پس از شکست در جذب امباپه

ستاره مراکشی سابق رئال مادرید زودتر از هر کسی از تصمیم نهایی کیلیان امباپه خبر داشت.

پیام اشرف حکیمی به پرز پس از شکست در جذب امباپه

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شنبه هفته گذشته قبل از شروع بازی پایانی فصل برابر متز، خبر از تمدید قراردادش با پی اس جی تا 2025 داد، در حالی که تصور می شد از فصل بعد او را با پیراهن رئال خواهیم دید. هفته ها گمانه زنی و شایعه به پایان رسید و امباپه در نهایت تصمیم به ماندن گرفت. او تا روز پایانی تصمیم نهایی خود را به هم تیمی هایش اطلاع نداده بود و تنها اشرف حکیمی، ستاره مراکشی سابق رئال و حال حاضر پی اس جی که با امباپه بسیار صمیمی است، اطلاع داشت که او قصد تمدید دارد.

1700233

 

اشرف حکیمی که محصول آکادمی رئال است و تابستان سال گذشته پیراهن پی اس جی را به تن کرد، شب گذشته میهمان برنامه "La Resistencia" از شبکه مووی استار اسپانیا بود. مجری برنامه در جریان مصاحبه با اشرف از او در مورد تمدید قرارداد امباپه سوالی را مطرح کرد و اشرف گفت:« در دو هفته گذشته از کسانی که مدت ها بود خبری از من نگرفته بودند، پیام هایی دریافت کردم و هدف شان اطلاع از تصمیم امباپه بود. پس از ماندنی شدن کیلیان، خیلی نیز پیام‌های توهین‌آمیزی برایم نوشتند. واقعیت این است که سایر هم تیمی ها تا لحظه آخر اطلاع نداشتند کیلیان ماندنی است یا به رئال خواهد رفت ولی من چون با او صمیمی هستم، از چند روز قبلش خبر داشتم که قصد دارد تمدید کند.»

1716810

 

مجری برنامه با اصرار از اشرف می خواست تا برای فلورنتینو پرز، رئیس رئال، پیامی روحیه بخش بفرستد. او به اشرف گفت:« فلورنتینو سال سیاهی را پشت سر گذاشت. پروژه سوپرلیگ او با شکست روبرو شد و در پایان موفق به جذب امباپه نشد. برای او پیام خاصی داری؟»

اشرف در پاسخ گفت:« برای فلورنتینو احترام زیادی قائلم. او هرگز با من برای امباپه تماس نگرفت. به او می گویم که قوی باشد و یک بازیکن بزرگ دیگر را برای رئال جذب کند. برای او و رئال در فینال لیگ قهرمانان نیز آرزوی موفقیت دارم.»

دیدگاه‌ها