کد خبر : 1826437 | 06 خرداد 1401 ساعت 18:04 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم فصل بعد دغدغه مالی نداشته باشیم

ساکی: بدون تماشاگران زنده نیستیم

هافبک صنعت نفت آبادان از لذت گل زدن در ثانیه های پایانی می گوید.

ساکی: بدون تماشاگران زنده نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، حسین ساکی یکی از بازیکنانی بود که روی گل اول صنعت نفت آبادان تاثیرگذار بود. وی در مورد تساوی ۲-۲ مقابل نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ما گفت: بازی با تیمی که برای بقا بجنگد خیلی سخت و دست کمی از بازی با تیمی که قهرمان است ندارد چون حریف با تمام وجود تلاش می کند. ما هم چون هم نام تیم خودمان و استان ما بود تمام تلاشمان را کردیم که حرف و حدیثی به وجود نیاید و با تمام وجود مقابل آنها بازی کردیم که فوتبال پاک ارائه بدهیم.
او در مورد پاس گلی که به امید حامدی فر داد عنوان کرد: من وظیفه خودم را انجام دادم و دوست خوبم امید ضربه سر را به زیبایی زد. او امسال واقعاً پدیده لیگ برتر بوده. موقعیت ها بالاخره یا به گل تبدیل می شود یا نمی شود و جذابیت  فوتبال همین است.
این بازیکن در مورد تعویضش نیز گفت: نظر کادر فنی است و من احترام می‌گذارم.
ساکی در مورد جو ورزشگاه شهید بهنام محمدی نظرش را اینگونه بیان کرد:  جو ورزشگاه و تماشاگران واقعاً خیلی خوب بود. فوتبال و هر ورزشی با مردم و این تماشاگران زنده است و این ها اگر نباشند ما هیچی نیستیم.
هافبک صنعت نفت در مورد گل در ثانیه‌های پایانی نظرش را اینگونه بیان کرد:  هر ثانیه ای که گل بزنی شرایط خودش را دارد ولی اگر در دقایق پایانی گل بزنیم که بعدش هم داور سوت بزند واقعاً لذت بیشتری دارد، خدا را شکر نباختیم  و مساوی شد.
این بازیکن در مورد وضعیت مالی تیم توضیح داد: ۵۰ درصد گرفته ایم و قرار است فردا ۱۰ درصد دیگر بریزند که ۶۰ درصد بشود. انشاالله دغدغه مالی برای سال آینده نداشته باشیم و مسئولین از الان به فکر باشند.
ساکی یادآور شد: بازی بعدی با هوادار است دنبال سه امتیاز  هستیم تا جایگاهمان تک رقمی بشود.

دیدگاه‌ها