کد خبر : 1826439 | 06 خرداد 1401 ساعت 18:17 | 10.1K بازدید | 9 دیدگاه

همه یک هدف داریم؛

آلیسون: رئال مادرید بزرگ و سرسخت است

آلیسون بکر، دروازه بان برزیلی لیورپول تقابل با رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان را دشوار توصیف کرد.

آلیسون: رئال مادرید بزرگ و سرسخت است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که چند روز قبل و در نبردی نزدیک با منچسترسیتی شانس فتح عنوان قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد، حالا فردا شب در فینال لیگ قهرمانان در پاریس به مصاف رئال مادرید خواهد رفت. آلیسون بکر، سنگربان برزیلی لیورپول ضمن تمجید از کیفیت رئال مادرید، تاکید کرد بازیکنان این تیم همگی برای رسیدن به یک هدف مبارزه خواهند کرد.

1708822

آلیسون بکر گفت: "وقتی فاتح عنوان قهرمانی شده و در آن لحظه خاص زندگی می‌کنید، می‌خواهید دوباره این کار را انجام داده و آن دقایق را تجربه کنید. حالا ما یک فرصت دیگر مقابل یک باشگاه بزرگ و یک حریف سرسخت در یک استادیوم خاص داریم. این یک فرصت بزرگ برای من و هم تیمی هایم است تا دوباره تاریخ سازی کنیم. من برای حضور در چنین مسابقات بزرگی به لیورپول آمدم، برای بازی کردن در فینال ها، برای جنگیدن در مسیر فتح عناوین. تضمینی نیست که برنده شوید و به عنوان قهرمانی برسید، اما من در ترکیب لیورپول هم تیمی هایی دارم که برای یک هدف مبارزه می کنند.

ما باید از ویژگی های مثبت خود در فینال فردا شب استفاده کنیم. ما می دانیم که رئال مادرید تیمی بسیار خوب، باتجربه و باکیفیت بوده و بازیکنان بزرگی در خط دفاعی و در بخش هجومی در زمین دارد. اما ما نیز از نقاط قوت خود باخبر بوده و می دانیم که قادر به انجام چه کارهایی در میدان هستیم.  فتح لیگ قهرمانان در سال 2019؟ خوشحالم که این همه ویدئو و تصویر در رسانه های اجتماعی داریم که می توانیم آن لحظات را به خاطر بسپاریم و من هنوز اتفاقات آن مسابقه را در ذهنم زنده دارم."

دیدگاه‌ها