کد خبر : 1826442 | 06 خرداد 1401 ساعت 18:51 | 14.6K بازدید | 19 دیدگاه

همین یک فرصت را داریم؛

تونی کروس: لیورپول بهترین تیم اروپا است

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید معتقد است لیورپول تبدیل به تیم بهتری از سال 2018 شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با درخشش تونی کروس در مرکز میدان، چهار سال قبل و در فینال کیف موفق شد 1-3 لیورپول را مغلوب کرده و به سومین قهرمانی متوالی خود در لیگ قهرمانان دست یابد. حالا دوباره این دو تیم فردا شب و در پاریس در مسابقه فینال به مصاف هم می روند و تونی کروس مدعی شد لیورپول از نظر ثبات، در حال حاضر بهترین تیم فوتبال در اروپا به شمار می آید.

1716848

تونی کروس گفت: "صادقانه من فکر می کنم لیورپول تیم بهتری نسبت به سال 2018 در اختیار دارد. آنها در این مدت توانسته اند بازیکنان بزرگ ترکیب خود را حفظ کنند و چند ستاره دیگر نیز به خدمت بگیرند. حضور تیاگو در خط میانی لیورپول، استانداردهای ترکیب این تیم را افزایش می دهد. آنها همچنین در خط دفاعی بسیار قوی هستند و من فکر می کنم از نظر ثبات، لیورپول بهترین تیم اروپا در این فصل به شمار می آید. اما همچنان یک بازی فینال باقی مانده و ما همچنین باید در نظر داشته باشیم که ما لیورپول را در فصل گذشته لیگ قهرمانان و در مرحله یک چهارم نهایی حذف کردیم. 

در طول این فصل بارها شرایط دشواری را تجربه کردیم تا در نهایت به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم. شما فقط یک فرصت برای انجام این کار دارید و البته حالا ما می خواهیم به هر طریقی در مسابقه فینال برنده شویم. اما ما به خوبی می دانیم که قرار است با یکی از بهترین تیم های فعلی جهان در مسابقه فینال روبرو شویم. من فکر می کنم شانس هر یک از دو تیم برای کسب پیروزی 50 درصد است."

دیدگاه‌ها