کد خبر : 1826455 | 06 خرداد 1401 ساعت 20:13 | 17.4K بازدید | 8 دیدگاه

فینال 2018 دیگر مربوط به گذشته است؛

رابرتسون: تماشای بازی رئال مادرید لذت‌بخش است

اندرو رابرتسون، مدافع اسکاتلندی لیورپول عملکرد رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان را درخشان می داند.

رابرتسون: تماشای بازی رئال مادرید لذت‌بخش است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول ابتدای هفته اخیر فرصت فتح جام در لیگ برتر را از دست داد و در کورس قهرمانی در نهایت مغلوب منچسترسیتی شد. حالا آنها خود را برای مسابقه فردا شب برابر رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان آماده می کنند و اندرو رابرتسون در کنفرانس خبری پیش از این دیدار تاکید کرد بازیکنان این تیم برای حضور در این دیدار بزرگ، آماده و باانگیزه هستند.

اندرو رابرتسون گفت: "فینال لیگ قهرمانان بزرگ ترین بازی در فوتبال در رده باشگاهی به شمار می آید، بنابراین هیجان زده بودن پیش از چنین مسابقه ای آسان است و همه ما آماده حضور در این دیدار هستیم. ما یک هفته کامل فرصت برای طی روند آماده سازی برای دیدار فینال داشته ایم. اتفاقات هفته پایانی لیگ برتر در روز یکشنبه از دید ما ناامید کننده بود و آن روز احساس بدی داشتیم. 

1716871

رئال مادرید شرایط راحت تری برای طی کردن روند آماده‌سازی پیش از فینال داشته‌ است. آنها اخیرا بازی‌های زیادی در پیش نداشته و لیگ را چند هفته پیش به پایان رسانده بودند. اما ما می‌خواستیم برای همه عناوین فصل رقابت کنیم و حالا نیز می‌خواهیم برای این فینال در بهترین فرم ممکن باشیم. ماچند بازیکن مصدوم داشتیم، اما حالا بازیکنان لیورپول کاملا آماده حضور در دیدار فینال و با اعتماد به نفس هستند. 

رئال مادرید در چند بازی در این فصل لیگ قهرمانان عملکردی فوق العاده داشته و تماشای مسابقات این تیم لذت بخش بوده است. اما لیورپول نیز استانداردهای بالایی برای خود داشته و هواداران ما توقع زیادی دارند و ما می‌خواهیم فصل را به بهترین شکل ممکن برای آنها به اتمام برسانیم.

شکست در فینال سال 2018؟ فصل بعد از آن شکست، ما در فینال در لیگ قهرمانان از این مسابقات انتقام گرفته و این گروه از بازیکنان لیورپول برای اولین بار موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند. از آن فینال سال 2018 دیگر خیلی گذشته است."

دیدگاه‌ها