کد خبر : 1826457 | 06 خرداد 1401 ساعت 20:51 | 15.6K بازدید | 10 دیدگاه

آگوئرو: تجربه کفه ترازو را به سمت رئال مادرید می‌کند

سرخیو آگوئرو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین مدعی شد تجربه رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان بیشتر است.

آگوئرو: تجربه کفه ترازو را به سمت رئال مادرید می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید بعد از گذر از سد قدرت های بزرگ فوتبال اروپا و با رقم زدن شب هایی فراموش نشدنی، حالا فردا شب در مسابقه فینال لیگ قهرمانان در پاریس به مصاف لیورپول خواهد رفت. سرخیو آگوئرو، ستاره سابق بارسلونا که به تازگی از فوتبال خداحافظی کرده، خط حمله آماده را نقطه قوت لیورپول و تجربه بالا در لیگ قهرمانان را عامل برتری احتمالی رئال مادرید در دیدار فینال توصیف کرده است.

1655181

سرخیو آگوئرو گفت: من فکر می کنم لیورپول با شدت و انرژی همیشگی و معمول خود بازی فینال را شروع خواهد کرد. آنها از همان ابتدا به دنبال گلزنی خواهند بود. عملکرد خط حمله لیورپول فوق العاده است، وینگرهای این تیم می توانند توپ را به جلو حمل کرده و فرصت های گلزنی بسیار خوبی فراهم سازند. تصور می کنم رئال مادرید در مجموع به عنوان یک باشگاه تجربه بیشتری دارد، اما لیورپول در چند سال گذشته در لیگ قهرمانان اروپا خوب ظاهر شده است. عملکرد دو تیم در مسابقه فردا شب نزدیک خواهد بود، اما من فکر می کنم با توجه به اینکه رئال مادرید بارها در سال های اخیر در دیدار فینال لیگ قهرمانان حاضر شده، برابر لیورپول از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار خواهد بود.

این نکته مهمی است که باید به آن اشاره کرد. تاریخ و تجربه  کفه ترازو را به سود یک تیم تغییر می دهد. رئال مادرید در مسابقات گذشته خود در این فصل این موضوع را ثابت کرده و در بازی های خانگی خود در برنابئو با تکیه بر این عامل کلیدی به پیروزی رسید. اما فینال در زمین بی طرف است و بنابراین ممکن است شرایط مسابقه متعادل تر باشد.

دیدگاه‌ها