کد خبر : 1826462 | 06 خرداد 1401 ساعت 21:30 | 34.7K بازدید | 16 دیدگاه

دو ستاره مصدوم لیورپول به فینال رسیدند (عکس)

تیاگو آلکانتارا و فابینیو، دو هافبک مصدوم لیورپول به فینال فردا شب برابر رئال مادرید خواهند رسید.

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در هفته های اخیر بارها شاهد مصدومیت بازیکنان باکیفیت خود بوده، اما این تیم برای فینال فردا لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید تمامی بازیکنان خود را در اختیار خواهد داشت. محمد صلاح و ویرژیل فن دایک در ترکیب ابتدایی لیورپول مقابل ولوز در هفته پایانی لیگ برتر غایب بودند، اما هر دو بازیکن می توانند در بازی فردا شب به میدان بروند.

اما تیاگو در جریان این مسابقه دچار مصدومیت شده و بین دو نیمه تعویض شد. برخی اخبار حاکی از احتمال غیبت این هافبک اسپانیایی در بازی برابر رئال مادرید بود، اما تیاگو امروز در تمرینات لیورپول به طور کامل شرکت کرد و او مشکلی برای حضور در این مسابقه حساس ندارد. فابینیو نیز دیگر غایب تمرینات مرسی سایدی ها در روزهای اخیر بود، اما او نیز امروز بدون مشکل در کنار دیگر ستاره های لیورپول تمرین کرد تا در صورت صلاحدید یورگن کلوپ، در ترکیب ثابت این تیم برای فینال مقابل رئال مادرید قرار بگیرد.

یورگن کلوپ نیز در نشست خبری پیش از دیدار مقابل رئال مادرید، خبر حضور کامل و بدون مشکل تیاگو آلکانتارا و فابینیو در آخرین تمرینات لیورپول برای فینال را تایید کرد و بدین ترتیب این دو هافبک باتجربه می توانند مرسی سایدی ها را برای این مسابقه حساس یاری کنند.
 

1716887
1716888
1716889

دیدگاه‌ها