کد خبر : 1826471 | 06 خرداد 1401 ساعت 22:51 | 77.4K بازدید | 11 دیدگاه

رافائل لیائو:

خوشحالم رئال مادرید به دنبال من است

رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان اعتراف کرد که از شنیدن خبر پیشنهاد رئال مادرید خوشحال است.

خوشحالم رئال مادرید به دنبال من است

به گزارش "ورزش سه"، رافائل لیائو، وینگر چپ پای میلان از مهره های کلیدی این تیم در مسیر فتح اسکودتو بوده و در 34 بازی سری آ 11 گل به ثمر رساند و 10 پاس گل داد. قرارداد رافائل لیائو با روسونری تا ژوئن 2024 با بند فسخ 150 میلیون یورو بوده و اخبار حاکی از آن است که این بازیکن مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است. حالا رافائل لیائو بابت این پیشنهاد ابراز خوشحالی کرده و البته مدعی شد باشگاه میلان را مانند خانه خود می داند.

1716901

رافائل لیائو گفت: من در میلان هستم، دو سال دیگر از قراردادم باقی مانده و اینجا احساس می کنم در خانه خود هستم. خوشحالم که مدیران میلان می گویند من غیرقابل فروش هستم. شایعات در مورد علاقه رئال مادرید به جذبم من را خوشحال می کند، اما من باید خودم را کنترل کرده و احساساتی نشوم. من افتخار می کنم که در کنار چنین بازیکنان با تجربه ای در میلان بازی می کنم.

من در سال 2018 و وقتی خیلی جوان بودم، اسپورتینگ را ترک کرده و به لیل رفتم. شاید مردم نمی دانند، اما لیگ یک نیز لیگ قدرتمندی است و من در آنجا رشد کردم. شرایط در دو سال اول حضورم در میلان آنطور که می خواستم پیش نرفت، اما اکنون بالغ تر شده و به خودم اطمینان بیشتری دارم. من می خواهم یک الگو و بازیکن مهم برای تیم ملی و تیم رده باشگاهی ام باشم و امیدوارم در آینده کارهای بزرگی انجام دهم.

دیدگاه‌ها