کد خبر : 1826488 | 07 خرداد 1401 ساعت 10:24 | 18.6K بازدید | 6 دیدگاه

ناراحتی لیورپولی‌ها از یوفا: می‌خواهیم با خانواده باشیم!

بازیکنان لیورپول از تصمیم جدید یوفا درباره عدم حضور خانواده‌ها در زمین در صورت قهرمانی تیم‌ها راضی نیستند.

ناراحتی لیورپولی‌ها از یوفا: می‌خواهیم با خانواده باشیم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف رئال مادرید خواهد رفت تا تکلیف قهرمان این رقابت‌ها مشخص شود. 
این بازی در حالی برگزار خواهد شد که یوفا اعلام کرده که به دلایل امنیتی اجازه حضور خانواده بازیکنان هر یک از دو تیم در صورت قهرمانی در این رقابت‌ها در زمین را نخواهد داد.
این در حالی است که این به یک رسم بین بسیاری از بازیکنان و تیم‌های مختلف اروپایی تبدیل شده که پس از فتح جام قهرمانی با فرزندان و همسر خود در زمین حاضر شده و به جشن و پایکوبی بپردازند. 
باشگاه لیورپول پیش از این 328 بلیت برای نزدیکان و خانواده بازیکنانش تهیه کرده، چرا که مدیران این باشگاه تمایل داشتند بیشترین تعداد بلیت ممکن را برای این تیم تهیه کنند. 

 

1715874


گفته می‌شود بازیکنان باشگاه رئال مادرید نیز نزدیک به 25 بلیت برای هر بازیکن دریافت کرده تا اطرافیان و خانواده خود را برای تماشای بازی به این ورزشگاه بیاورند. 
با این حال، تصمیم یوفا در زمینه عدم اعطای مجوز حضور خانواده‌ها در زمین باعث ناراحتی بازیکنان لیورپول شده و آنها اعتراض خودشان را به مدیران این باشگاه ابراز کرده‌اند.
اما چون دلیل مطرح شده از سوی مدیران یوفا که مسائل امنیتی را دلیل اتخاذ چنین تصمیمی عنوان کرده‌اند، باعث شد که شرایط برای تغییر این قانون جدید دشوار باشد، به احتمال زیاد قهرمان این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان باید با همین شرایط و با حضور خانواده بازیکنان از روی سکوها به جشن و پایکوبی بپردازد.

دیدگاه‌ها