کد خبر : 1826491 | 07 خرداد 1401 ساعت 10:47 | 66K بازدید | 66 دیدگاه

ادعای جیمی کاراگر:

رئال در حد سیتی یا حتی چلسی هم نیست!

جیمی کاراگر، ستاره سابق لیورپول، اطمینان دارد که تیمش به راحتی برابر رئال مادرید پیروز خواهد شد.

رئال در حد سیتی یا حتی چلسی هم نیست!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شنبه شب در فینال لیگ قهرمانان در ورزشگاه استادو فرانس پاریس به مصاف رئال مادرید خواهد رفت تا تکلیف قهرمان این فصل اروپا مشخص شود.
لیورپول فصل فوق العاده‌ای را پشت سر گذاشته و موفق شد جام قهرمانی جام حذفی و جام اتحادیه انگلیس را بالای سر ببرد. آنها در لیگ برتر هم تنها با یک امتیاز اختلاف موفق به فتح جام قهرمانی نشدند و پس از منچسترسیتی در رده دوم قرار گرفتند. 
از سوی دیگر، رئال مادرید نیز عملکرد درخشانی در این فصل لالیگا تحت هدایت کارلو آنچلوتی داشته و برابر پاری سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان به پیروزی رسیده تا به این دیدار راه پیدا کند. 
کاراگر در گفتگو با اسکای بت درباره این رقابت‌ اظهار داشت:« من دیدارهای رئال مادرید در این فصل لیگ قهرمانان را دیده‌ام و تعداد باخت‌های آنها در این فصل لیگ قهرمانان از باخت‌های لیورپول در کل فصل در تمامی رقابت‌ها بیشتر بوده است. رئال تیم خوبی است اما آنها در حد منچسترسیتی یا حتی در حد چلسی هم خوب نیستند، با این که هردوی آنها را شکست دادند.» 

 

1716912


این ستاره سابق لیورپول درباره شیوه غلبه بر این تیم گفت:« می‌توان بردهای این تیم را به روحیه و بازگشتی که به بازی‌ها داشتند مرتبط دانست اما آنها هر بازی بسیار هم خوش شانس بودند. اگر شما هر بازی را در دقیقه آخر ببرید به این معناست که آن قدر خوب نیستید که در این شرایط قرار نگیرید.»
او با اشاره به اتفاقاتی که در مرحله نیمه نهایی برابر منچسترسیتی رخ داد اضافه کرد:« منچسترسیتی باید با قدرت از سد آنها عبور می‌کرد. آنها باید بازی رفت در خانه را با نتیجه 2-6 برنده می‌شدند. چلسی هم توانست در خانه این تیم 0-3 از آنها پیش بیفتد.»
کاراگر درباره قهرمان احتمالی این بازی گفت:« البته که رئال می‌تواند برنده شود چون این تک بازی است. من فقط فکر می‌کنم منچسترسیتی و لیورپول می‌توانند در یک تک بازی به راحتی از سد این تیم عبور کنند و بهترین بازی ممکن را ارائه دهند. آنها برنده این بازی خواهند شد. من اطمینان دارم.»

دیدگاه‌ها