کد خبر : 1826492 | 07 خرداد 1401 ساعت 19:47 | 40.2K بازدید | 215 دیدگاه

نظرسنجی بین هواداران سفید و قرمز

رئال یا لیورپول- قهرمان اروپا را انتخاب کنید

امشب فصل فوتبال باشگاهی با انجام فینال لیگ قهرمانان اروپا به پایان خواهد رسید.

رئال یا لیورپول- قهرمان اروپا را انتخاب کنید

به گزارش ورزش سه، لیورپول و رئال مادرید برای اولین بار 41 سال پیش در پاریس به مصاف هم رفتند. آنها حالا این رقابت را در پایتخت فرانسه تکرار و فینال لیگ قهرمانان را برگزار می‌کنند. سرخ‌پوشان به‌دنبال هفتمین قهرمانی خود در تاریخ این رقابت‌ها هستند و رئال می‌خواهد برای 14امین بار قهرمان شود و رکورد خود را جابه‌جا کند.
*لیورپول در انگلیس فاتح جام اتحادیه و جام حذفی شد، ولی لیگ را به منچستر سیتی واگذار کرد. آنها فصلی عالی را پشت سر می‌گذارند و کسب تنها دو جام حذفی راضی‌شان نخواهد کرد. لیورپول برای دهمین بار در فینال جام باشگاه‌های اروپا/لیگ قهرمانان به میدان خواهد رفت و هر چند آنها مسیرشان راحت‌تر از رئال بوده، اما یورگن کلوپ بی‌تردید روی این تأکید خواهد کرد که هیچ بازی آسانی در این رقابت‌ها وجود ندارد.
*لیورپول به جز بازی برگشت مقابل اینتر در انگلیس (که با برد یک بر صفر و بی‌فایده اینتر همراه شد)، در تمامی دیدارهایش در این فصل دست‌کم دو گل را زده است. آنها تنها همان یک شکست را تجربه کرده‌اند و کلوپ پس از آن بازی، در 18 دیدار بعدی شکست نخورده است. آنها در 11 بازی اخیر خود 10 برد داشته‌اند.

1716946


*بسیاری از بازیکنان فعلی لیورپول در فینال 2018 هم حاضر بودند و مقابل رئال مادرید شکست خوردند و حالا به‌ دنبال انتقام هستند. البته کلوپ مقابل رئال مادرید تنها در 33 درصد دیدارهایش پیروز شده و رقیب او، کارلو آنچلوتی، خوب بلد است که لیگ قهرمانان را فتح کند. برگرداندن نتیجه پس از عقب افتادن با دو گل مقابل پی‌اس‌جی یک چیز است؛ حذف قهرمان فصل پیش، پس از پیروزی سه بر صفر چلسی در سانتیاگو برنابئو مسأله دیگری است؛ اما غلبه بر منچستر سیتی پس از خوردن چهار گل در ورزشگاه اتحاد؟ کارلو آنچلوتی؛ به او احترام بگذارید.
*رئال مهاجمی زهردار به‌نام کریم بنزما و وینگری با استعداد به‌نام وینیسیوس جونیور دارد و با آنها توانسته عجیب‌ترین بازگشت‌های این فصل لیگ قهرمانان را رقم بزند. اما یک بال دیگر، یعنی رودریگو در بازی با منچستر سیتی دو گل در آخرین لحظات زد تا تیمش را به وقت اضافه ببرد و سپس رئال پیروز شود.
*رئال در چهار بازی آخر خود در لالیگا تنها یک برد کسب کرد که البته با توجه به قهرمانی زودهنگام‌شان طبیعی بود. آخرین بازی این تیم یک تساوی برابر رئال بتیس در مادرید بوده است.
*مادرید در هفت فینال اخیر خود در لیگ قهرمانان پیروز بوده و آخرین شکست این تیم به فینال سال 1981 برمی‌گردد که با نتیجه یک بر صفر به لیورپول باختند. تیم آنچلوتی در مرحله حذفی این فصل لیگ قهرمانان، در تمامی دیدارها گل خورده است. آنها البته در پنج بازی اخیر خود در اروپا 14 گل به ثمر رسانده‌اند.

1716947


*اگر آنچلوتی قهرمان شود، با چهار بار فتح جام، پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ قهرمانان خواهد شد و زین‌الدین زیدان و باب پیسلی را پشت سر خواهد گذاشت.
این نبرد دو تیم شایسته و بزرگ و با قدمت است که توانستند مسیر رسیدن به فینال را طی کنند و حالا در جنگی تمام عیار به‌ دنبال کسب بزرگترین جام باشگاهی اروپا در این فصل هستند.
پاریس که به شهر نور و شهر عشق معروف است، امشب محلی برای جنگی جنون‌آمیز و جادویی بین جمعی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال جهان در قالب دو تیم لیورپول و رئال مادرید است.
شما هوادار کدام تیم هستید و نتیجه بازی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟
اینجا برای ما نتیجه نهایی بازی را کامنت کنید.

دیدگاه‌ها