کد خبر : 1826497 | 07 خرداد 1401 ساعت 11:08 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

درد مشترک امیدها با تیم ملی

تدارکات عجیب تیم مهدوی‌کیا؛ عراق و نساجی و گل‌گهر

مصاف شب گذشته تیم امید با عراق آخرین بازی دوستانه امیدهای ایران پیش از حضور در مسابقات تاشکند بود. دیداری که با نتیجه 3-1 به سود تیم عراق خاتمه یافت.

تدارکات عجیب تیم مهدوی‌کیا؛ عراق و نساجی و گل‌گهر

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید در بازی نخست خود با عراق این تیم را در استادیوم شهر بغداد و با گل آریا یوسفی شکست داد اما نتوانست در بازی دوم نمایش خوب خود و نتیجه ای را که به دست آورد، تکرار کند و در نهایت 3-1 شکست خورد. نتیجه‌ای که موجب شد مهدی مهدوی کیا در پایان بازی به این نکته اشاره کند که بازی سودمندی بود به این خاطر که او و کادر فنی به نقطه ضعیف های تیم ملی امید پی بردند.

1716952


نکته جالب اینکه هیچ یک از بازی های دوستانه تیم ملی امید بدون گل به پایان نرسیده است و این به خاطر نمایش تهاجمی تیم ملی امید در برابر حریفان بوده است. شاگردان مهدی مهدوی کیا پیش از حضور در بغداد و مصاف با تیم ملی امید عراق در ایران 3 بازی دوستانه برگزار کردند. امیدها با نتیجه 5-2 نساجی و با نتیجه 3-1 تیم پرسپولیس را شکست دادند و در برابر گل گهر با نتیجه دو بر یک بازی را واگذار کردند. 3 پیروزی و 2 شکست حاصل تلاش شاگردان مهدی مهدوی کیا در بازی های دوستانه پیش از حضور در تاشکند بوده است. 11 گل زده در بازی های دوستانه؛ دروازه تیم امید در این بازی ها 8 بار باز شده است و امید است با شناخت ضعف تیم امید از سوی کادر فنی به ویژه مهدی مهدوی کیا، تیم امید در بازی های تاشکند در فاز دفاعی نمایش های بهتری از خود به جا بگذارد. همان طور که اشاره شد زدن 11 گل در 5 بازی دوستانه بدین معنی است تیم مهدی مهدوی کیا به دنبال ارایه بازی تهاجمی در برابر حریفان است و در بازی های دوستانه معدل بیش از دو گل در هر بازی را برای خود به ثبت رسانده است.

1716951


برنامه بازی های تیم امید در مرحله گروهی بازی های قهرمانی زیر 23 سال آسیا از این قرار است:

چهارشنبه 11 خرداد

16:30ایران – قطر (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)
18:30 ازبکستان - ترکمنستان (ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند)

شنبه 14 خرداد
16:30 ترکمنستان – ایران (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)
18:30 قطر – ازبکستان (ورزشگاه مرکزی پاختاکور تاشکند)

سه‌شنبه 17 خرداد
20:30 قطر – ترکمنستان (ورزشگاه بنیادکار تاشکند)
20:30 ایران – ازبکستان (ورزشگاه مرکزی قارشی)

دیدارهای سوم همه تیم ها در روز پایانی مرحله گروهی به صورت همزمان برگزار می شود.

دیدگاه‌ها