کد خبر : 1826501 | 07 خرداد 1401 ساعت 11:26 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

سکوت مهاجم تیم امید به احترام مردم آبادان

زننده تک گل تیم ملی امید به تیم ملی امید عراق در بازی دیشب کسی نبود جز احمد شریعت زاده مهاجم تیم صنعت نفت آبادان؛ مهاجمی که در تیم ملی امید شماره 11 را برتن می کند.

سکوت مهاجم تیم امید به احترام مردم آبادان

به گزارش "ورزش سه"، او در دقیقه 50 بازی را به تساوی کشاند و با این گل تیم ملی امید امیدوار شد در بازی دوم در برابر  امید عراق هم به نتیجه خوبی دست پیدا کند اما در ادامه عراقی ها بهتر  از تیم ملی امید بازی کردند و با زدن 2 گل بازی را 3-1 به سود خود به پایان بردند.

اما در حاشیه این بازی می توان به خوشحالی نکردن احمد شریعت زاده بعد از باز کردن دروازه تیم ملی عراق اشاره کرد. او برای ابراز همدردی با مردم آبادان که این روزها به خاطر حادثه متروپل عزادار هستند زمانی که دروازه تیم ملی امید عراق را باز کرد شادی نکرد و از همبازیان خود هم خواست به خاطر این گل شادی نکنند.

احمد شریعت زاده که در دوره سیروس پورموسوی یکی از بازیکنان تیم ملی جوانان بود و به همراه این تیم به دور نهایی جام ملت ها صعود کرد بعد از لغو بازی های نهایی جام ملت ها به خاطر کرونا می کوشد با جا افتادن در ترکیب تیم امید زمینه ساز حضور تیم ملی امید روی سکوی مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا شود. او با وجود سن کم حالا یکی از بازیکنان با تجربه تیم امید بشمار می رود به این خاطر که در دو فصل اخیر بارها و بارها در ترکیب تیم صنعت نفت در بازی های لیگ برتر به میدان آمده است.

1716959

دیدگاه‌ها