کد خبر : 1826503 | 07 خرداد 1401 ساعت 11:17 | 20.8K بازدید | 7 دیدگاه

انتخاب کونته؛ حضور در تاتنهام با بودجه خرید کلان

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، تصمیم گرفته فصل آینده نیز روی نیمکت این تیم حضور داشته باشد.

انتخاب کونته؛ حضور در تاتنهام با بودجه خرید کلان

به گزارش "ورزش سه"، کونته پاییز سال گذشته جانشین نونو اسپیریتو سانتو روی نیمکت تاتنهام شد و توانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را برای این تیم به دست آورد. 
با این حال او در طول این فصل و در مدت زمان حضور در تاتنهام بارها اعلام کرد که تکلیف آینده‌اش در این تیم مشخص نیست و شاید حتی پیش از پایان رقابت‌ها از آنها جدا شود، اتفاقی که در نهایت رخ نداد. 
این مربی ایتالیایی به وضوح از شرایط این باشگاه در بازارهای نقل و انتقالات راضی نبود و حتی پس از پنجره نقل و انتقالات زمستانی مدعی شد که این تیم عملا ضعیف‌تر هم شده است. 
اما بسیاری از منابع انگلیسی از جمله روزنامه دیلی تلگراف و همچنین اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده‌اند که کونته جلسات مهمی را با فابیو پاراتیچی برگزار کرده و دو طرف به توافقی قابل توجه و مشترک برای ادامه همکاری با یکدیگر دست پیدا کرده‌اند. 

 

1712475


سرمربی تاتنهام قرار است فصل آینده نیز همچنان به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد اما از مدیران این باشگاه خواسته که بودجه حداقل 150 میلیون یورویی برای تقویت بازیکنان این تیم در نظر بگیرند تا شرایط را بهبود ببخشند. 
گفته می‌شود الساندرو باستونی، مدافع میانی اینتر، به همراه پائولو دیبالا که حالا بازیکن آزاد به حساب می‌آید جزو اهداف اصلی این مربی ایتالیایی برای فصل آینده هستند و مذاکراتی نیز با نمایندگان این دو بازیکن انجام شده است. 
ایوان پریشیچ نیز یکی دیگر از گزینه‌های این تیم برای فصل آینده است اما هنوز مشخص نیست که آیا او قراردادش با اینتر را تمدید خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها