کد خبر : 1826512 | 07 خرداد 1401 ساعت 12:21 | 33.4K بازدید | 9 دیدگاه

سه خارجی پرسپولیس نان سن‌شان را می‌خورند؟

پرسپولیس در این فصل سه بازیکن خارجی از آسیای میانه به خدمت گرفت اما هیچ‌کدام از آنها در حد و اندازه‌های ترکیب مدافع عنوان قهرمانی ظاهر نشدند.

سه خارجی پرسپولیس نان سن‌شان را می‌خورند؟

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در این فصل سه بازیکن خارجی جذب کرد که هر کدام از آنها ماجراهای مختلفی را تا حضور در لیست سرخ‌ها از سر گذراندند اما هیچ‌کدام در حد و اندازه‌های این تیم ظاهر نشدند.

یحیی گل‌محمدی که در تابستان اقدام به جذب بازیکنانی با میانگین سنی بالا کرده بود، روند معکوسی را برای به خدمت گرفتن خارجی‌ها پیش گرفت و به سمت بازیکنان جوان رفت.

1716975


منوچهر صفروف و وحدت حنانوف تاجیکی در نیم فصل نخست و شرزود تمیروف ازبک در زمستان پیراهن پرسپولیس را پوشیدند. فلسفه جذب بازیکن خارجی بالا بردن کیفیت لیگ و تیم‌ها است اما این بازیکنان از آسیای میانه نتوانستند آن‌چنان که باید به کار یحیی گل‌محمدی بیایند‌. البته تمیروف به واسطه دوندگی زیادش در هفته‌های اخیر فیکس بوده اما تاجیک‌های این تیم بنا بر اشتباهاتی که داشتند به نیمکت نشین تبدیل شده‌اند.

1716976


تنها فاکتوری که باعث می‌شود یحیی گل‌محمدی در نوشتن لیست مازاد خود روی اسم این سه بازیکن مکث کند، سن آنها است. این بازیکنان که برای فصل بعد نیز قرارداد دارند فهرست بزرگسال را اشغال نمی‌کنند؛ تمیروف زیر ۲۵ و صفروف و حنانوف زیر ۲۳ سال خواهند بود. باید دید فاکتور جوانی آنها باعث می‌شود یحیی سهمیه‌های خارجی تیمش را برای فصل بعد نیز به آنها اختصاص دهد یا شاهد پایان زودهنگام حضور این بازیکنان در پرسپولیس خواهیم بود.

دیدگاه‌ها