کد خبر : 1826515 | 07 خرداد 1401 ساعت 12:29 | 47.7K بازدید | 6 دیدگاه

زاهدی: پرسپولیس از من ناامید شد

مهاجم سابق تیم زوریای اوکراین که هنوز با این تیم قرارداد دارد در شرایطی نامشخص برای ادامه فوتبالش قرار گرفته است.

زاهدی: پرسپولیس از من ناامید شد

به گزارش "ورزش سه"، شهاب زاهدی در مصاحبه با سعید اکبری در برنامه صبح بخیر در واکنش به احتمال بازگشت به پرسپولیس گفت: من با تیم اوکراینی قرارداد دارم و با توجه به شرایطی که اوکراین دارد هنوز تصمیمی نگرفتم، نمی‌دانم لیگ در فصل آینده برگزار شود یا خیر؟
او در همین باره ادامه داد: از باشگاه پرسپولیس صحبت هایی با من شده و من پاسخی ندادم، چون اصلا شرایط خودم را نمی دانم. اگر لیگ اوکراین برگزار شود احتمالا باشگاه زوریا بخواهد من را بفروشد، اگر برگزار نشود من بازیکن آزاد هستم و آن موقع شرایط متفاوت است. فعلا باید ببینیم شرایط به چه شکل است؟
این بازیکن در پاسخ به سوال مجری که دوست دارد به لیگ ایران برگردد یا خیر گفت: راستش را بخواهید در موردش فکر نکردم اما پرسپولیس جایی بوده که از آن رشد کردم جدا از اینکه در تیم بزرگسالان بودم در آکادمی پرسپولیس هم بودم و  قطعا عرق خاصی به این تیم دارم ولی شرایطم را نمی دانم.
وی در مورد اینکه از تیم های دیگر نیز با او صحبت شده یا خیر عنوان کرد: در این نقل و انتقالات نه ولی در نقل و انتقالات قبلی تماس گرفته بودند. فکر می کنم کمی نا امید شدند که من به ایران  برگردم (می خندد).
زاهدی در پاسخ به این سوال که دوست دارد در کدام لیگ بازی کند افزود: من دوست دارم در پنج لیگ اول بازی کنم؛ ایتالیا، اسپانیا، آلمان و... ولی در مورد اینکه الان پیشنهاد دارم یا خیر نمی خواهم صحبت کنم.

دیدگاه‌ها