کد خبر : 1826520 | 07 خرداد 1401 ساعت 12:55 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

پورعلی‌گنجی؛ غایب پرسپولیس در افتتاحیه لیگ جدید!

مرتضی پورعلی‌گنجی با حکم انضباطی مربوط به 8 سال پیش، از یک دیدار تیمش محروم خواهد بود.

پورعلی‌گنجی؛ غایب پرسپولیس در افتتاحیه لیگ جدید!

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته خبر توافق مرتضی پورعلی‌گنجی با پرسپولیس در فضای رسانه‌ای منتشر شد که البته باتوجه به اینکه سرخپوشان دو بازی تا پایان لیگ برتر دارند، از سوی مدیران این باشگاه مورد تائید یا تکذیب قرار نگرفت.

با این حال صبح امروز یکی از روزنامه‌های ورزشی در گزارشی از حکم «محرومیت چند جلسه‌ای» مدافع جدید سرخپوشان خبر داد که پیش از ترک ایران از سوی کمیته انضباطی صادر شده بود.

پیگیری‌ها حاکی از آن است که این حکم مربوط به بازی نفت تهران و پیکان است که در چارچوب لیگ چهاردهم اتفاق افتاد و منجر به محرومیت مدافع طلایی‌پوشان پایتخت شد. در حکم کمیته انضباطی آمده است:
«بازی دو تیم پیکان و نفت تهران در هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر روز 23 بهمن ماه انجام شد و از سوی مرتضی پور علی گنجی تخلفاتی مبنی بر انجام رفتار زننده نسبت به داور بازی صورت گرفت. کمیته انضباطی طبق بند 5 ماده 66 آیین نامه انضباطی و با توجه به عدم سابقه قبلی این بازیکن، وی را به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود در مسابقات داخلی و پرداخت 30 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.»

نکته جالب اینکه حکم محرومیت یک جلسه‌ای پورعلی‌گنجی پس از آن صادر شد که او با ترک نفت تهران، به تیانجین تدا چین پیوست و این حکم برای او اعمال نشد.بنابراین اگر این حکم محرومیت مشمول مرور زمان نشود و البته پورعلی‌گنجی به پرسپولیس بپیوندد، او در بازی هفته اول لیگ برتر حضور نخواهد داشت و این دوره محرومیت یک جلسه‌ای را سپری خواهد کرد.

دیدگاه‌ها