کد خبر : 1826523 | 07 خرداد 1401 ساعت 12:58 | 22.7K بازدید | 11 دیدگاه

دو گلر شاخص و تقلا برای تیم ملی

معمای پیام نیازمند و محمدرضا اخباری

دعوت از سه دروازه‌بان سرپنجه به تیم ملی در حالی است که نام دو دروازه‌بان شایسته دیگر در فهرست ملی به چشم نمی‌خورد.

معمای پیام نیازمند و محمدرضا اخباری

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا اخباری و پیام نیازمند دو دروازه‌بانی هستند که در سال‌های گذشته تجربه مکرری از حضور در اردوی تیم ملی دارند. این دو دروازه‌بان که اغلب نمایش مناسبی در دوران حضور در تیم‌های باشگاهی داشتند به دلایل مختلف اردوی اخیر تیم ملی را از دست داده‌اند؛ اخباری به دلیل جایگاه تراکتور در لیگ و پیام نیازمند به دلیل نیمکت نشینی‌‌های مکرر در تیم پورتیمننزه پرتغال و حضور در تنها دو بازی لیگ این کشور که اتفاقا یکی از آنها با شکست سنگین همراه شد.

در این شرایط سیدحسین حسینی گوی سبقت را از این دو گلر ربود و خود را به عنوان یک گزینه به تیم ملی تحمیل کرد تا جنگ گلرها برای جام جهانی تا آستانه مسابقات با حداکثر حرارت دنبال بشود. اما در شرایطی که صحبت‌های زیادی در مورد حضور علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس به گوش می‌رسد، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری هم برای بازگشت به شرایط قبلی باید تمام تلاش خود را به کار ببرند و همچنین در تابستان تصمیمات عاقلانه بگیرند.

طبعا اخباری به عنوان ستون تیم فوتبال تراکتور قصد ترک این تیم را ندارد اما اگر قرار باشد تراکتور کماکان به عنوان یک تیم انتهای جدولی و بدون حضور جدی در بازار نقل و انتقالات به کار خود ادامه بدهد ممکن است اخباری تصمیمات تازه‌ای در مورد آینده‌اش بگیرد. در عین حال پیام نیازمند هم بعد از یک سال تجربه در فوتبال پرتغال، در فصل بعدی که منتهی به جام جهانی است باید حداکثر فرصت را برای حضور در جمع بازیکنان تیم داشته باشد واِلا بعید است پس از اینکه دو اردو را از دست داده دوباره خود را در جمع ملی‌پوشان ببیند اگرچه در شایستگی‌های او هیچ تردیدی وجود دارد.

1716986


در این جمع باید نام رشید مظاهری را هم اضافه کنیم که اگرچه مدت‌هاست از شرایط حضور در اردوی ملی دور شده اما شاید سال تازه با سپاهان شروعی تازه را برایش رقم بزند. البته نام محسن فروزان را هم باید به این نفرات اضافه کرد؛ دروازه‌بان با تجربه‌ای که به واسطه مهارتش در بازی با پا و همچنین درخشش دو سال گذشته در فولاد و گل‌گهر همواره خود را در بورس نگه داشته است. درست مثل هم‌دوره‌اش، علیرضا حقیقی که فصل خوبی را با نساجی پشت سر گذاشت و در مصاحبه‌های مختلف اعلام کرده هرگز امیدش را برای بازگشت به تیم ملی از دست نخواهد داد.

1716993

در عین حال اما معمای اصلی در مورد پیام نیازمند است و اینکه آیا او قصد دارد به کارش در فوتبال پرتغال ادامه دهد یا تصمیم جدیدی برای آینده‌اش خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها