کد خبر : 1826540 | 07 خرداد 1401 ساعت 14:30 | 19.8K بازدید | 8 دیدگاه

شانس قهرمانی 50-50 است

پوچتینو: قلب من سفید است، در فینال هوادار رئالم

سرمربی آرژانتینی پی اس جی در فینال لیگ قهرمانان هوادار رئال است.

پوچتینو: قلب من سفید است، در فینال هوادار رئالم

به گزارش "ورزش سه"، امشب در پاریس رئال مادرید و لیورپول برگزارکننده فینال لیگ قهرمانان خواهند بود. رئال با کنار زدن پی اس جی، چلسی و سیتی به بازی نهایی رسیده و شانس کسب چهاردهمین عنوان خود را دارد و لیورپول نیز می تواند به هفتمین قهرمانی خود در چمپیونزلیگ برسد.

1717025
 

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی پی اس جی که تیمش به دست رئال در یک هشتم نهایی حذف شد، در فینال هوادار رئال است. او در مورد بازی فینال به کادنا کوپه گفت:« خستگی فاکتور مهم و تعیین کننده ای در بازی امشب است. رئال مادرید خیلی زودتر قهرمانی اش در لالیگا را مسجل کرد و به اندازه کافی زمان برای آماده سازی خود داشت ولی لیورپول تا روز پایانی با سیتی برای قهرمانی رقابت داشت و فینال جام حذفی را نیز برابر چلسی برگزار کرد. رئال را 100 درصد آماده می بینم ولی در فینال همه چیز 50-50 است. شاید در دقایق پایانی رئال سرحال تر از لیورپول باشد ولی در مجموع هر دو تیم توانایی مدیریت و کنترل جریان بازی را دارند.»

1716160

 

پوچتینو ادامه داد:« همه می دانند که قلب من بیش از اینکه قرمز باشد، سفید است. سال 1994 که به اسپانیول پیوستم، مربی تیم کاماچو، اسطوره رئال بود و به خوبی مرا با ارزش های این تیم آشنا کرد. هرگز شانس بازی یا مربیگری رئال را نداشته ام ولی همیشه تیم محبوب من بوده است. رئال تاریخچه ای باشکوه در لیگ قهرمانان دارد و این می تواند برتری آنها برابر لیورپول در فینال باشد و شانس قهرمانی را بیشتر کند ولی نباید فراموش کرد که لیورپول هم تیم بسیار خوب و باکیفیتی است. مربی و بازیکنان بزرگی دارد و به شایستگی در فینال هستند. رئال بیشترین قهرمانی اروپا را دارد و در فینال ها معمولا برنده می شود ولی نمی توان به طور قطعی پیش بینی کرد کدام تیم قهرمان می شود.»

1716411
 

در مورد اینکه چه کسی می تواند بازیکن تعیین کننده برای تعیین عنوان باشد، همه به دو بازیکن نسبت به سایرین اشاره می کنند، کریم بنزما و صلاح:« بنزما برای من اگر بهترین بازیکن جهان نباشد، قطعا در میان بهترین ها جای دارد و فصل فوق العاده ای را پشت سر گذاشته است. بنزما شایسته قهرمانی و توپ طلاست و با محمد صلاح و سادیو مانه در این راه رقابت دارد. ببینیم چه خواهد شد.»

دیدگاه‌ها