کد خبر : 1826545 | 07 خرداد 1401 ساعت 15:05 | 11.3K بازدید | 1 دیدگاه

روزهای سیاه بوریس بکر

انتقال اسطوره تنیس آلمان به یک زندان جدید در انگلیس

بوریس بکر، تنیسور مشهور سابق که برای مخفی کردن دارایی‌هایش، که برای پرداختن بدهی‌ باید به دادگاه اعلام می‌کرد، زندانی شده، سه روز پیش راهی زندانی جدید شد.

انتقال اسطوره تنیس آلمان به یک زندان جدید در انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در یک روز آفتابی ژوئیه ۱۹۸۵، پسر مو بور ۱۷ ساله‌ای مقابل جمعیت ایستاده بود و به جام طلایی ویمبلدون بوسه می‌زد. بوریس بکر جوان‌ترین مردی بود که قهرمان ویمبلدون شده (هنوز هم این رکورد پابرجاست) و همین طور اولین مردی که بدون این که جزو بخت‌های قهرمانی باشد، قهرمان قدیمی‌ترین تورنمنت تنیس دنیا شد.عملکرد درخشان او موجب شد که بسیاری فکر کنند درخشش آن جوان تا کجا ادامه خواهد یافت.

1717042

 

۳۷ سال بعد در یک غروب دلگیر در لندن، بوریس بکر به حکم دادگاه دو سال و نیم زندانی شد، به دلیل زیر پا گذاشتن قوانین بریتانیا. بکر سال ۲۰۱۷ اعلام ورشکستگی کرده بود با حدود۵۰ میلیون پوند بدهی.

مرد شماره یک پیشین تنیس جهان محکوم شده که میلیون‌ها پوند دارایی خود را که باید با آن‌ بدهی‌هایش را می‌پرداخت، مخفی کرده است. بکر به بیش از ۲۰ مورد تخلف محکوم شده است. این سرنوشتی خجالت‌آور برای برنده شش گرنداسلم است، مردی که در سال‌های دور برای سرویس‌های مخوفش به "بوم بوم" معروف بود.

بر اساس گزارش ها، بوریس بکر به زندانی مختص اتباع خارجی منتقل شده است. تایمز مدعی شده است وکیل بکر به خبرنگاران در برلین گفته، او به زندان دسته C هانترکامب در نزدیکی هنلی-آن-تایمز در آکسفوردشایر منتقل شده است.

او قبلاً در زندان رده B واندسورث در جنوب غربی لندن، نزدیک ویمبلدون حضور داشت، جایی که به عنوان یک تنیسور در آن موفقیت های زیادی را جشن گرفته بود. اگرچه اسطوره تنیس در زندانی آرام‌تر از قبل نگهداری می‌شود، اما در سال آینده در خطر تبعید قرار دارد.

هانترکامب یکی از دو زندانی است که صرفا مختص اتباع خارجی محکوم شده است و تقریباً 400 مرد در آن نگهداری می شوند. گزارشی در سال 2017 نشان داد که حدود 185 مجرم از مجموع 197 مجرمی که در مدت شش ماه از زندان آزاد شده بودند، از بریتانیا اخراج شدند.

دیدگاه‌ها