کد خبر : 1826550 | 07 خرداد 1401 ساعت 15:45 | 87K بازدید | 21 دیدگاه

گزارش اکیپ:

امباپه به نیمار می خندد؛ دیگر رفاقتی وجود ندارد

در فرانسه ادعا می کنند که بین کیلیان امباپه و نیمار روابط شکراب شده است.

امباپه به نیمار می خندد؛ دیگر رفاقتی وجود ندارد

به گزارش "ورزش سه"، شرایط نیمار در پی اس جی خوب نیست و بلافاصله پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه گفته شد که یکی از شروط تمدید قرارداد او فروش نیمار بوده است. امباپه پس از تمدید قدرت زیادی در پی اس جی پیدا کرده و در بسیاری از موارد فنی از خرید بازیکن گرفته تا انتخاب مربی حق اظهارنظر دارد.

1709948

 

نیمار و امباپه هر دو سال 2017 به پی اس جی پیوستند و سال های گذشته رفاقتی صمیمانه داشتند ولی به نظر می رسد از سال گذشته بین آنها همه چیز تیره و تار شده تا جایی که امباپه دیگر تمایلی ندارد با ستاره برزیلی هم تیمی باشد. نشریه اکیپ با انتشار گزارشی مدعی شد که امباپه در جمع دوستانش، نیمار را مسخره کرده و به او می خندد. از نظر امباپه، نیمار دیگر بازیکنی نیست که بتواند تفاوت ها را در پی اس جی رقم بزند و حاشیه هایش باعث برهم خوردن فضای خوب تیم می شود.

1716719

 

 امباپه جدایی نیمار را برای بازگشت آرامش به رختکن حیاتی می داند و از مدیران باشگاه خواسته است تا زمینه برای جدایی او را فراهم کنند. در پاسخ، نیمار دو مصاحبه داشته و تمامی شایعات را رد کرده است. او تاکید دارد که از سوی باشگاه هنوز چیزی در مورد انتقال به باشگاهی دیگر مطرح نشده و هدف او ماندن در پی اس جی است.

دیدگاه‌ها