کد خبر : 1826565 | 07 خرداد 1401 ساعت 17:38 | 55.2K بازدید | 7 دیدگاه

اولین خرید کونته؛ جذب ستاره اینتر قطعی شد

انتقال ایوان پریشیچ، وینگر چپ و باتجربه اینتر به تاتنهام قطعی شده است.

اولین خرید کونته؛ جذب ستاره اینتر قطعی شد

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ایوان پریشیچ با نراتزوری در تاریخ 30 ژوئن به پایان می‌رسد و به‌نظر انتقال این ستاره کروات به‌صورت رایگان به تاتنهام قطعی شده است. تاخیر در ارائه پیشنهاد قرارداد جدید و خرید رابین گوسنس از آتالانتا، باعث ناراحتی ایوان پریشیچ از مدیران باشگاه اینتر شد و حالا جدایی این ستاره کروات از باشگاه ایتالیایی قطعی شده است. اسکای اسپورتس مدعی شد اینتر احساس می‌کند تمام تلاش خود را با افزایش دستمزد و پیشنهاد پنج میلیون یورویی در هر فصل به اضافه پاداش انجام داده، اما در نهایت این بازیکن رویای بازی کردن در لیگ برتر را در سر داشته و به همین دلیل با تاتنهام به توافق رسیده است. 

1717114

تیم‌هایی چون چلسی و یوونتوس نیز خواهان جذب او بودند، اما ایوان پریشیچ که پیش از این در اینتر زیر نظر آنتونی کونته بازی کرده و فصل گذشته قهرمان سری آ نیز شده بود، خواهان رفتن به تاتنهام است. این وینگر باتجربه یکی از بهترین بازیکنان اینتر در این فصل بوده و به این تیم کمک کرد تا کوپا و سوپرکاپ ایتالیا را فتح کند. ایوان پریشیچ در این فصل در 49 بازی رسمی برای اینتر 10 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل نیز ارسال کرد.

تست‌های پزشکی ایوان پریشیچ برای هفته آینده برنامه ریزی شده و او با قراردادی دو ساله لباس تاتنهام را از ابتدای فصل بعد به تن خواهد کرد. جالب اینجاست آنتونیو کونته، سرمربی فعلی تاتنهام وقتی در سال 2019 هدایت اینتر را برعهده گرفت، تمایلی به همکاری با پریشیچ نشان نداد و این بازیکن به‌صورت قرضی به بایرن مونیخ پیوست. اما پرشیچ در فصل دوم حضور کونته روی نیمکت نراتزوری به این تیم بازگشت و به اینتر در راه کسب اسکودتو کمک کرد.

دیدگاه‌ها