کد خبر : 1826566 | 07 خرداد 1401 ساعت 17:28 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش رحمتی به اشتباه داوری مقابل پیکان(عکس)

سرمربی آلومینیوم نسبت به اشتباهات داوری در دیدار با پیکان واکنش نشان داد.

واکنش رحمتی به اشتباه داوری مقابل پیکان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی در دیدار اخیرش مقابل پیکان به تساوی یک بر یک رضایت داد که صحنه‌های مشکوک به داوری در لحظات ابتدایی، این مسابقه را تحت تاثیر گذاشت و در پایان بازی هم اعتراض سید مهدی رحمتی را به‌همراه داشت.

صحنه‌های مشکوک داوری در دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر بین تیم‌های آلومینیوم و پیکان در برنامه شب گذشته فوتبال برتر مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت که بنابر نظر کارشناسان داوری این برنامه، شاگردان رحمتی در دو صحنه مشکوک از داوری متضرر شدند.

سید مهدی رحمتی با انتشار ویدئوی صحنه‌های داوری دیدار آلومینیوم و پیکان در اینستاگرام خود، نسبت به اشتباهات رخ داده در دقیقه ۳(عدم اعلام پنالتی) و دقیقه ۱۰(آفساید اشتباه مهرداد بایرامی) واکنش نشان داد.

1717115

سرمربی آلومینیوم اراک در پایان دیدار برابر پیکان هم در نشست خبری عنوان کرده بود: داوری علاوه بر اینکه در صحنه‌های ۵۰-۵۰ به نفع حریف ما سوت می‌زد، اشتباهاتی هم داشت. داوران مثل بازیکنان ممکن است دچار اشتباه شوند، اما اینکه صحنه‌ای را می‌بینند و اشتباه می‌کنند، نشان می‌دهد جسارت لازم را در هفته‌های آخر ندارند. یک پنالتی و یک آفسایدِ اشتباه علیه ما در لحظات ابتدایی گرفته نشد که در نتیجه تاثیرگذار بود.

ویدئو: 252698

دیدگاه‌ها