کد خبر : 1826570 | 07 خرداد 1401 ساعت 18:21 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

زمین خاکی بود و شب‌ها با زانو درد می‌خوابیدیم

منصوری: لیگ را با شرافت تمام می‌کنیم

بازیکن فجر می‌گوید در مسیری افتاده بودند که تغییر دادنش دشوار بود.

منصوری: لیگ را با شرافت تمام می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، سقوط فجر سپاسی به لیگ یک در دیدار با تراکتور قطعی شد؛ امید منصوری در این‌رابطه به خبرنگار ما گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و فکر می‌کنم تیم تراکتور غافلگیر شده بود. موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، گل‌ اول هم ما زدیم؛ بعدش یک تیرک زدیم دروازه خالی را بچه‌ها نتوانستند استفاده کنند و چند موقعیت دیگر هم بود ولی متاسفانه استفاده نکردیم. در مورد دو گلی که خوردیم باید بگویم یکی تغییر جهت توپ و دیگری هم ضربه سر عباس‌زاده بود. وقتی از موقعیت‌هایت استفاده نکنی حریف استفاده می‌کند. هرچه از دستمان بر می‌آمد انجام دادیم ولی متاسفانه این‌گونه شد. 
او در مورد مشکلات متعدد فجر از جمله نداشتن یک زمین خوب ادامه داد: مشکل اصلی ما که از اول فصل درگیر شدیم؛ مشکل زمین بود که تا همین آخر هم حل نشد. آقای سرآسیایی با وجود تلاش‌هایی که انجام داد اتفاق به آن شکل بهتری، در مورد زمین نیفتاد و ما حتی یک بازی را در مشهد میزبانی کردیم. زمین حافظیه افتضاح بود و وقتی از زمین بیرون می‌آمدیم زانو درد داشتیم و شب‌ها نمی‌توانستیم بخوابیم. چمن نداشت و کلا خاک بود. نمی‌شد در آن زمین پاس داد و کاملا تمرکز را از بازیکن می‌گرفت و باید بزن زیرش بازی می‌کردیم. ظرفیت استان فارس همان بود، زمین پارس را هم نتوانستند آماده کنند و مجبور شدند بازی‌ها را در زمین حافظیه برگزار کنند.
این بازیکن در مورد شروع خوب فجر و علت این که در ادامه روی دور شکست‌خوردن افتادند؛ عنوان کرد: ما اولش خیلی خوب کار کردیم. اعتماد به‌نفس بچه‌ها بالا رفته بود با استقلال مساوی کردیم، صنعت نفت را در آبادان و پیکان را در تهران بردیم؛ بعد که تیم در مسیر مساوی و باخت افتاد هر چه دست و پا زدیم نشد چون فوتبال به‌گونه‌ای است که اگر در یک مسیری بیفتی خیلی سخت از آن بیرون می‌آیی؛ برعکسش در مورد استقلال وجود دارد که امسال در مسیر پیروزی افتاده بود. وقتی تیمی در مسیر باخت و مساوی می‌افتاد واقعاً تغییر دادن آن دشوار است. یک‌سری مشکلات دیگر همانند زمین وجود داشت که بیشتر اذیت می‌کرد.
منصوری در مورد این که باید خدمت سربازی‌اش را یک سال دیگر در لیگ یک بگذراند عنوان کرد: بله من با فجر قرارداد بستم و سرباز این تیم هستم.
بازیکن فجر در مورد دیدار با پرسپولیس در هفته پایانی که به‌نوعی تشریفاتی است نظرش را این‌گونه بیان کرد: برای ما تشریفاتی است ولی برای پرسپولیس مهم است چون برای دومی می‌جنگند. ما مثل همیشه می‌رویم که یک فوتبال با شرافت بازی کنیم، با تمام توان بازی می‌کنیم تا حداقل لیگ را به‌خوبی به پایان برسانیم.
منصوری یادآور شد: از آقای فلاح، سرآسیایی مخصوصاً سردار بوعلی تشکر می‌کنم که واقعاً همه جوره پشت تیم بودند حتی تا قبل از بازی با تراکتور خیلی به ما انگیزه دادند و تلاش کردند ولی متاسفانه سقوط کردیم و شرمنده هواداران شدیم.

دیدگاه‌ها