کد خبر : 1826572 | 07 خرداد 1401 ساعت 18:26 | 4K بازدید | 4 دیدگاه

هدف‌گذاری آلومینیوم رتبه تک‌رقمی بود؛

علی‌نژاد: بازی با سپاهان جذابیت خاصی دارد

وینگر آلومینیوم ابراز امیدواری کرد بتوانند در آخرین بازی فصل به برتری برسند.

علی‌نژاد: بازی با سپاهان جذابیت خاصی دارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد علی‌نژاد با اشاره به شرایط آلومینیوم اراک گفت: بعد از بازی با پیکان که عملکرد خوبی داشتیم و به نظرم شایسته برد بودیم، سه روز استراحت کردیم و از فردا تمرین می‌کنیم تا آماده دیدار با سپاهان شویم؛ ان‌شاالله فصل را به بهترین شکل تمام کنیم و عملکرد مدنظرمان را داشته باشیم.

او با اشاره به دیدار مقابل پیکان عنوان کرد: ضمن احترام به تیم پیکان، خیلی بهتر از آنها کار کردیم و به غیر از دو موقعیت در دقایق آخر که آنها داشتند، کاملا سوار بر بازی بودیم ولی توپ‌های ما تبدیل به گل نشد و از طرف دیگر اشتباهات داوری هم کاری کرد تا نتوانیم به دو پنالتی برسیم، اما با این حال خوشحالیم هنوز در نیمه بالای جدول هستیم.

1717126

وینگر تکنیکی و سرعتی آلومینیوم که در این فصل سه پاس گل داده و یک گل مقابل پرسپولیس به ثمر رسانده، با اشاره به جایگاه هشتم این تیم در جدول ابراز کرد: هدف‌گذاری باشگاه از ابتدای فصل گرفتن رتبه تک‌رقمی بود که خدا را شکر تا الان هم این اتفاق افتاده و به نظرم تغییری هم نخواهد کرد.

علی‌نژاد درباره دیدار مقابل سپاهان در هفته پایانی لیگ برتر گفت: سپاهان نیاز به تعریف من ندارد و بازی مقابل این تیم همیشه جذابیت خاصی دارد. تیم کاملا قابل احترام و بزرگی است که امسال واقعا شایسته بود و همین الان هم می‌تواند نایب‌قهرمان شود ولی ضمن احترام به این تیم، ما تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا در اصفهان دست پر از زمین بیرون بیاییم و فصل را به‌خوبی به پایان برسانیم.

دیدگاه‌ها