کد خبر : 1826581 | 07 خرداد 1401 ساعت 19:48 | 19.8K بازدید | 3 دیدگاه

تونی کروس: در حق آنچلوتی بی‌انصافی می‌کنید

تونی کروس، هافبک رئال مادرید معتقد است کارلو آنچلوتی، سرمربی این تیم شایسته تعریف و تمجید بیشتری از سوی منتقدان است.

تونی کروس: در حق آنچلوتی بی‌انصافی می‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در فصل جاری با طی کردن راهی بسیار دشوار و غلبه بر قدرت‌های پرستاره‌ای مانند پاری‌سن ژرمن، چلسی و منچسترسیتی راهی فینال شد. برخی کارلو آنچلوتی را متخصص اداره رختکن و مدیریت و برخورد درست با ستاره‌های بزرگ می‌دانند، اما تونی کروس مدعی شد در مورد این سرمربی ایتالیایی و البته یوپ هاینکس بی انصافی می‌شود.

1717143

تونی کروس گفت: "به نظر من درست نیست که یوپ هاینکس و کارلو آنچلوتی در ذهن همه فقط به مدیرانی خوب برای کنترل رختکن تبدیل شده‌اند و من فکر می‌کنم منتقدان عدالت را رعایت نمی‌کنند. به نظر می‌رسد که آنها هیچ‌چیز در مورد تاکتیک نمی‌دانند. یوپ هاینکس و کارلتو ممکن است در بیشتر مواقع مسیری، پیچیدگی کمتری را انتخاب کنند، اما کاملا روشن است که تیم‌های تحت‌هدایت این دو سرمربی چگونه بازی می‌کنند. اما وقتی در مورد هاینکس و آنچلوتی صحبت می‌کنید، معمولا این جنبه در نظر گرفته نمی‌شود.

دیدار با لیورپول؟ شما برای کسب پیروزی در فینال لیگ قهرمانان باید با تمام توان خود در میدان حاضر شوید. البته این اتفاق در فصل جاری چندین بار برای رئال مادرید رخ داده و ما بارها بیش از توان خود تلاش کردیم تا به دیدار نهایی برسیم. حالا دیگر به بازی فینال رسیده‌ایم و می‌خواهیم همه کار برای کسب پیروزی در مسابقه برابر لیورپول انجام دهیم."

دیدگاه‌ها